penerangan tersebut dari Johari Abdul..ada 4 bahagian semuanya
manusia diberi pilihan..antara baik atau buruk..tiada ditengah-tengah..hanya ada syurga dan neraka..
sejak semalam atok meniti dari berita ke berita, dari portal ke portal, dari blog ke blog..huh! banyak jugak cerita seksnya..antara kisah seks yang paling femes dalam alam melayu adalah
di atas hanyalah sedikit kes atau cerita yang panas tentang seks di alam maya ini..berlambak lagi kes yang boleh ditemui..asalkan rajin mengkaji dan sedikit berfikir..namun, jangan kita tumpang menambah dosa dengan carian dan bahan seperti ini..
atok sekadar menasihati..
buat datuk, nenek, ayah, ibu, abg, kakak, dan adik diluar sana..pantaulah kegiatan ahli keluarga cucu..jangan kerana seketika kecuaian..keluarga kita menjadi seperti berita dibawah..nau’zubillah..
Bapa aniaya seks anak tiri selama 7 tahun dipenjara
21/06/2011 4:06am
MELAKA 21 Jun – Seorang pengusaha kedai makanan ringan dihukum penjara lima tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam kerana menganiayai anak tirinya secara seksual selama tujuh tahun sejak mangsa berusia sembilan tahun.
Hakim Ahmad Sazali Omar menjatuhkan hukuman itu terhadap lelaki tersebut yang berusia 43 tahun selepas tertuduh mengaku melakukan perbuatan sedemikian terhadap mangsa yang kini berusia 15 tahun.
berita penuh : Utusan Malaysia Online – Terkini
Pemuda rogol kakak saudara berusia 16 tahun ditahan
21/06/2011 4:08am
KENINGAU 20 Jun – Polis menahan seorang pemuda berusia 27 tahun setelah dipercayai merogol kakak saudaranya berusia 16 tahun sebanyak dua kali di Kampung Biah, di sini pada 30 April dan 30 Mei lalu.
Suspek ditahan semalam, beberapa jam setelah mangsa yang tidak bersekolah bersama ibu bapanya membuat laporan polis.
berita penuh : Utusan Malaysia Online – Terkini
ini berita yang terkandung didalam utusan pada hari ini sahaja! adakah kita mahu melihat kes seksual sebegini setiap hari? renung-renungkan
atok masih terfikir…adakah rakyat malaysia merupakan manusia yang paling ketagih seks didunia??
Huh! pagi-pagi dah ada citer camni..
hihihi
MUMBAI: Sejak aktres Jacqueline Fernandez mengambil alih daripada Mallika Sherawat bagi membintangi filem Murder 2, banyak pihak melabelnya bersikap serius dan imej gadis baik.
Tetapi, wanita jelita dari Sri Lanka ini tidak suka dibandingkan dengan Sherawat yang lebih terkenal dengan watak seksi.
“Tidak mengapa jika ada pihak membandingkan antara kami. Ia adalah perkara biasa dibandingkan dengan Mallika kerana beliau yang berlakon dalam filem pertama Murder manakala saya terbabit dalam sambungannya.
“Saya tidak pernah bertemu Mallika dan saya secara peribadi tidak mengenali beliau tetapi daripada apa yang saya lihat, saya rasa beliau adalah seorang aktres yang baik.”
Fernandez juga tidak senang dengan kenyataan bahawa filem Murder 2 akan banyak memaparkan adegan mendedahkan dan hubungan intim.
salam
aish..dah bersawang abis blog atok nih…dah lama atok x update blog kan? ada jgk cucu yang tertanya-tanya..kemana la atok nih..dah lama x nampak kt blog..atok sebenarnya agak malas nak update blog bila blogger ni buat problem..huh! nasib baik blog atok dah ok semalam..
sebenarnya atok dah ada kt umah ni..tengah berseronok dengan merehatkan diri..hihi..ye la..baru je lepas exam..nak jugak rehat-rehat jap..sekarang ni baru atok nak berblog sampai lebam..kih3…jom la baca entry baru atok ni..hik3
5 BAHAGIAN TUBUH LELAKI YANG DIPERHATIKAN PEREMPUAN
amacam? msti ramai yg x caya kan yang senyuman menjadi bahagian yang paling disukai perempuan..aish..kalau atok la..mesti la atok nak pilih perempuan yang senyum kt atok..hihihi..bukan senyum memanjang macam kambing..kih3..tapi, buat lelaki, sebelum nak tackle awek tu..kene belajar cara senyum yang terbaik dulu la ye~
Mata
dari mata turun ke hati..jadi x hairan la kalau perempuan suka tengok mata lelaki kn? hihi..lagipun mata ni menggambarkan kikhlasan dan ketulusan hati seseorang..ye ke?
Tangan
sebenarnya, bab tangan dan jari ini ada satu rahsia lelaki..tapi, atok x pasti ianya mitos ataupun fakta..apa2 pun..bahaya untuk atok ceritakan pada umum..hihihi..sebenarnya, orang perempuan suka tengok tangan untuk menilai kebersihan lelaki tersebut..
Lengan
bab ni atok x pasti..hihihi..orang kata, perempuan suka lengan lelaki yang berketol-ketol..ye ke?hmm..ada sapa2 leh jawab?
Rambut
yang ni atok setuju! hihi..memang la wajib nampak rambut kalau dah tengok muka..lagipun, dari rambut la terserlah personaliti seseorang samada kemas, bergaya dan bajet korea..kah..kah..kah
k.la..atok senaraikan 5 je dulu..tengok tajuk la..hihihi..tapi, itu hanya penilaian dari luaran..yang penting adalah hati, perasaan dan sikap..kalau boleh nk dua-dua kn?
SUMBER : http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Lisagementaraksiranjang/Article/index
Apabila diminta mengulas mengenai adegan ranjang yang dilakonkan bersama Aaron Aziz dalam filem Ombak Rindu, Lisa memberitahu, “Saya berdebar sangat apatah lagi Aaron sudah berkahwin. Saya akui tak selesa, janggal, takut dan risau melakonkan adegan ini. Agak lambat juga untuk saya selesa dengan Aaron untuk melakonkan adegan ini.
“Walaubagaimanpun, kita hidup dalam masyarakat ketimuran, jadi ada keseimbangan dalam babak ini. Ada juga perkara yang lucu berlaku di sebalik babak ini di mana sebelum melakukan penggambaran, saya makan banyak petai. Abang Aaron pula tak suka petai, jadi memang makan masa jugalah saya nak hilangkan bau petai itu,”ujar Lisa mengakhiri perbualan.
DIPERKUATKAN LAGI DI SINI : c-tea: LISA SURIHANI DAN MAYA KARIN BERAKSI RANJANG BERSAMA AARON AZIZ
hahaha..semua orang nak tahu kan..apa jenis analisa yang atok buat ni..tajuk analisa ni ialah ANWAR IBRAHIM MENGALAHKAN NAFSU SEKS MALAYSIA..
adakah analisa ini betul? bergantung kepada ujikaji dan eksperimen yang atok telah jalankan..
bila malam menjelma je, sudah menjadi lumrah alam bahawa kebanyakan makhluk akan tidur kecuali makhluk aktif malam seperti mat rempit, bohsia dan pekerja seks(nak sebut pelacur malu, lucah sangat)..mata atok pun x ngantok lagi sekarang ni walhal jam di laptop bergedik-gedik menunjukkan waktu 4.24 pagi..ntah mengapa mata masih xnk pejam walau atok bukan makhluk aktif malam seperti yang dinyatakan diatas..mungkin sebab penangan exam yang bakal tiba kot (walhal x study pun)..
bila godek-godek internet ni, terlintas nak cari keywords berunsurkan seks..yela, boring jugak duk tengok video ceramah anwar ibrahim je(bukan video lucah ye)..apa lagi..bukak GOOGLE TRENDS la..
klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar dan jelas
dah terfikir macam-macam keywords nk test di google trens ni..hihihi..benda pertama pasti lah SEKS!! nak tengok sejauh mana kegilaan seks rakyat malaysia di carian google..perghh!! memang tinggi semenjak tahun 2004 hingga sekarang..TAPI!! carian video seks tidak boleh meng"challenge" carian anwar ibrahim..kah..kah..kah..
nampaknya anwar ibrahim lebih mendominasi di google berbanding seks..malah kalau di teliti, carian mengenai kes liwat anwar lebih hot berbanding video seks yang dibarisi pelakon handalan seperti maria ozawa..hahaha..kes liwat anwar adalah carian paling tinggi di google dan selepas itu di tingkatkan lagi dengan carian video seks mirip anwar dengan pelacur cina akhir-akhir ini..
atok pun cuba bahagikan kepada topik yang lebih khusus iaitu SEKS MELAYU..bila di perhatikan pada google trends, carian video seks melayu membentuk separuh daripada carian video seks..ini bermakna, video lucah buatan tempatan setanding dengan video lucah pelakon professional di luar negara..
apabila dibahagikan mengikut negeri..rakyat negeri yang paling banyak dan paling suka mencari video seks ialah negeri PAHANG..hahaha..tapi, senario berbeza di selangor apabila anwar ibrahim mampu memberikan tentangan yang sengit kepada carian seks..diperingkat bandar pula, memang benar anwar lebih mengusai di selangor apabila Petaling Jaya, Kajang, Kelang dan Shah Alam semuanya didominasi dengan carian anwar ibrahim..mungkin orang selangor lebih minat politik dari seks..kih3...
yang sedihnya..bila atok try carian "ceramah agama" keputusanya adalah "0"
hmmm..macam mana ni?? adakah ini salah satu tanda akhir zaman??
p/s : kepada yang nak mencuba nasib SEO boleh try entry Anwar ibrahim...mana taw..kot2 sangkut..hihihihi
p/s : bila la nak tido ni..mata asik nak berkelip-kelip je..jam dah 4.49 pagi..hurmmmm...
Atok dah mula pening-pening lalat ni..sekejap cakap Arwah adik Saiful mati akibat dipukul ( berita harian, utusan n bla2..)..lepas tu, ada pulak khabar yang mengatakan bahawa adik saiful meninggal kerana sawan setelah diikat dan dikurung oleh guru terbabit( di blog, kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi) selepas itu, timbul pulak kes Adik saiful meninggal gara-gara Aids!!! (x dapat disahkan kesahihannya).. woittt..banyak giler penyebabnya….
…………………………………………………………………………………………………
KES 1 Arwah adik saiful koma dan meninggal dunia akibat dipukul
Metro Ahad semalam melaporkan Saiful Syazani dibelasah dengan kejam oleh gurunya yang juga warden asrama dalam keadaan kedua-dua tangannya terikat pada tingkap asrama sehingga menyebabkan mangsa koma dalam kejadian pada kira-kira jam 7 malam, Khamis lalu.
Mangsa dikatakan berjaya membuka ikatan tangannya untuk melarikan diri sehingga menimbulkan kemarahan guru terbabit yang kemudian memukulnya tanpa belas kasihan.
Selepas memukul kepala, suspek dikatakan `naik hantu' dan menggoncang badan mangsa serta menolaknya dengan kuat ke dinding yang dipercayai punca utama murid itu mengalami pendarahan dalam kepala dan komplikasi jantung.
Suspek yang mungkin menyedari kesalahannya dan menyesal dikatakan sempat bersolat hajat sejurus dimaklumkan doktor bahawa mangsa dalam keadaan kritikal sebelum bergegas ke Alor Setar dengan menaiki motosikal untuk melihat keadaan murid terbabit.
SUMBER : http://www.hmetro.com.my/articles/Cikguambilnyawa/Article/
artikel berkaitan di metro : myMetro | Pelajar dipukul hampir dua jam
…………………………………………………………………………………………………
KES 2 Kemungkinan besar adik saiful mati akibat sawan
Setelah 2 jam ditinggalkan, seorang lagi warden, ustaz y telah membuka bilik berkenaan dan mendapati adik saiful terbaring diatas toto sambil menggigil. Mulanya ustaz y mengesyaki adik saiful terkena sawan dan kacing gigi, namun beliau sendiri tidak pasti akan penyakit yang menyerang. Lantas ustaz Y terus membawa adik saiful ke hospital Kangar, namun pihak hospital tidak dapat menerima pesakit kerana banjir melanda Bandar Kangar pada masa itu. Seterusnya adik saiful dibawa ke Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star dan terus dimasukkan ke wad ICU.
SUMBER : kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi
Tambah lagi peliknya..atok mendapat satu komen di entry CELAKA : SURAT KHABAR DAN TV MENIPU!! | peTUA KITA semua mengatakan bahawa ada kemungkinan adik Saiful telah dipukul hingga menyebabkan koma sebelum meninggal dunia..malah, komen itu menyatakan bahawa tuan pengkomen asal tu memohon maaf atas kesilapan tulisan dalam blog di entry kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi
komennya :
komen asal di entry kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi
aish..ini bercanggah dengan tulisan asal blog tu yang menyatakan
Maka pelbagai kemungkinan boleh berlaku, namun nyata sekali tidak ada kesan LEBAM akibat pukulan yang berlaku sebagimana yang dilaporkan oleh media. Lihat laporan ini, meniggal akibat kekurangan oksigen.
PELIK!!! kenapa ada percanggahan dalam report autoposi polis dengan laporan bedah siasat doktor??
…………………………………………………………………………………………………
KES 3 Ada ura-ura menyatakan adik saiful meninggal kerana Aids..(kes yang x dapat disahihkan,hanya cakap2 orang)
komen dari entry kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi
…………………………………………………………………………………………………
yang mana satu betulnya?? atok tidak tahu..atok pun xnk terlibat dalam kes fitnah memfitnah ni..atok buat laporan ini sekadar memberitahu keadaan sebenar yang berlaku sekarang..semoga polis dapat membuktikan kes ini dengan seadilnya..
apa yang penting..jangan terlalu cepat menghukum dan tidak terlalu fanatik untuk mempolitikkan kes kematian adik saiful ini kerana setiap manusia mempunyai nafsu dan batas-batas kesabaran..mungkin ada benarnya jika guru terbabit memukul pelajar itu kerana setiap manusia mempunyai nafsu amarah yang mungkin tidak terbatas..atau mungkin kes ini sengaja diputar belitkan fakta untuk menyalahkan guru terbabit akibat nafsu hasad dengki pihak tertentu..dan, mungkin juga kes ini sengaja nak ditutup dengan megatakan arwah mati akibat aids..
hanya ALLAH yang maha mengetahui kebenaranya.
sama-sama kita kongsi artikel ini untuk megelakkan salah faham orang ramai...
CEH!! adakah kita rakyat malaysia ditipu lagi?? ingat x kes pelajar sekolah agama berusia 7 tahun yang didakwa dipukul oleh gurunya hingga menyebabkan kematian kerana mencuri wang sebanyak RM7.00??
x ingat?? atok kepilkan balik berita mengenai kes ini..
Pelajar Mati Dipukul Guru Agama |
PELAJAR 7 TAHUN MATI DIDERA GURU
mengikut sumber yang dipercayai..kes ini adalah kes penipuan pihak media!!! x caya? atok kepilkan sedikit artikel dari sebuah blog
Maka dia telah dipanggil oleh ustaz (yang dituduh) yang merupakan warden asrama ke bilik warden. Ustaz telah bertanya kepada adik saiful tentang kecurian wang rakannya, dan dia mengaku berbuat demikian. Semasa pertanyaan diajukan, ustaz berkenaan telah mengikat kedua-dua tangan adik saiful dibahagian hadapan, bukan belakang. Namun sepanjang berada dibilik warden tersebut, TIDAK ADA penderaan fizikal yang berlaku sebagimana yang dilaporkan. Sebaliknya ikatan tangan tersebut dibuka setelah ustaz berkenaan ingin keluar dan mengurung adik saiful dalam bilik berkenaan. Setelah 2 jam ditinggalkan, seorang lagi warden, ustaz y telah membuka bilik berkenaan dan mendapati adik saiful terbaring diatas toto sambil menggigil. Mulanya ustaz y mengesyaki adik saiful terkena sawan dan kacing gigi, namun beliau sendiri tidak pasti akan penyakit yang menyerang. Lantas ustaz Y terus membawa adik saiful ke hospital Kangar, namun pihak hospital tidak dapat menerima pesakit kerana banjir melanda Bandar Kangar pada masa itu. Seterusnya adik saiful dibawa ke Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star dan terus dimasukkan ke wad ICU.
malah, setelah bedah siasat dibuat,kematian arwah adalah disebabkan oleh kekurangan oksigen dalam otak..bukti : http://www.hmetro.com.my/articles/Otakkurangoksigen/Article/
Semasa perjalan pulang, ustaz waqar sempat menyambung ceritanya tadi. Beliau turut mengaitkan kes ini telah menjadi suatu isu politik kepartian kerana sekolah berkenaan adalah dibawah parti PAS. Maka sebab itu, pelbagai cerita pelik yang timbul. Saya rasakan apa yang diceritakan oleh ustaz w adalah benar setelah melihat laporanforensik yang diberitakan bahawa punca kematian adik saiful adalah kerana kekurangan oksigen dan pendarahan dalam otak. Maka pelbagai kemungkinan boleh berlaku, namun nyata sekali tidak ada kesan LEBAM akibat pukulan yang berlaku sebagimana yang dilaporkan oleh media. Lihat laporan ini, meniggal akibat kekurangan oksigen.
macam mana?? nak baca sepenuhnya?? x caya kat atok?? hihihi..baca la kat bawah ni ye..
kematian adik saiful, apa ceritanya? | Secangkir Haruman Kasturi
[UPDATE 14/4/2011 JAM 11.00 AM] : tolong baca artikel terbaru ini CELAKA : MAKIN BANYAK PENIPUANNYA!! | peTUA KITA semua (selepas artikel CELAKA : SURAT KHABAR DAN TV MENIPU!! ditulis) sebelum membuat penilaian kerana terdapat banyak percanggahan yang timbul dari kes ini..harap cucu-cucu dapat menilai sebaiknya
p/s : kongsikan entry ini sebagai tanda membela nasib guru tersebut dan menuntut kebenaran atas kematian arwah adik Saiful
semoga kebenaran dapat ditegakkan!!
entry ni mesti menyentap perokok..kui3..mana x nya..meh tengok gambar keratan akhbar ni..
kalau kecik, klik pada gambar dan “zoom” kan
macam mana? agak-agak nak hisap rokok lagi x? x cukup lagi ke dengan fatwa mufti malaysia tentang pengharaman rokok? agak-agaknya kalau puntung rokok tu ada darah babi, apa hukumnya kalau kita letakkan puntung rokok tu kat bibir? kena samak x bibir tu lepas merokok? jeng…jeng…jeng…
atau, adakah puntung rokok di malaysia tidak menggunakan darah babi? siapa yang tahu?
atok x boleh nak bagi jawapan..cucu fikir la sendiri musibah merokok tu…hahahaha
benda pelik dan misteri ni memang best..hihihi..di malaysia ni ada banyak konspirasi..x kira la, konspirasi politik, agama, kaum mahupun kes freemanson..
kes konspirasi dan pelik yang terbaru ialah mengenai lambang radioaktif yang tiba-tiba muncul hampir diseluruh malaysia..antara gambar yang atok terjumpa dalam internet ialah
malah, ada bukti yang mengatakan bahawa kes lambang radioaktif misteri ini adalah satu penipuan
artikel yang pernah ditulis oleh blogger mengenai lambang radioaktif meisteri
yang bestnya..ada satu blog khas yang menceritakan tentang lambang radioaktif misteri ni..
Wallahualam..atok pun x boleh nak pastikan, adakah benda ini wujud dengan betul atau sengaja direka-reka..kalau betul, adakah ini kesan dari letupan loji nuklear di jepun? atau, kemungkinan negara kita akan diserang wabak baru? atau kita akan diserang makhluk asing???
siapa yang tahu? hihihihi
lepas kes PEREMPUAN BERMEKAP MACAM HANTU di entry [HOT] AWEKKU YANG SUKA BERMEKAP | peTUA KITA semua
sebelum tidur..atok nak panaskan sikit lagi pasal lelaki bermekap ni..hihihi..penah dengar x pasal lelaki mekap? bukan mekap pasal nak masuk majlis atau pertandingan..ini pasal mekap suka-suka..nak pergi jalan-jalan dengan awek pakai mekap, nak pergi kelas pakai mekap, nak gi “study” pakai mekap…ewaah2..dah macam pompuan la pulak..
setahu atok..ade je orang lelaki macam ni..atok x pasti la, lelaki ni jenis yang nak menjadi perempuan atau sejenis lelaki metroseksual..taw ke maksud metroseksual tu apa? metroseksual tu maksudnya lelaki yang menjada penampilan diri..bukan homoseksual ye..hihihi
setakat ni atok lom penah lagi berkawan dengan lelaki yang suka bermekap..atok x pasti la, adakah yang jenis “nyah” saja yang suka bermekap atau sapa-sapa je suka bermekap..bagi atok, x salah kalau lelaki pun nak bermekap..tapi, jangan la pulak pergi pakai kaler pink kat pipi..hahaha..pastu pergi pulak kaler macam-macam warna kat mata tu..dah macam toyol atok tengok..
lagipun, pakai celak di bulu mata adalah sunnah Rasulullah..jadi x salah la klaau lelaki nak bermekap sekadar memakai celak yang minyak rambut..tapi, jangan la pakai bedak dab kaler berbagai-bagai kat pipi tu..x berjenis atok tengok..
pendapat cucu pulak camne? ok x kalau lelaki ni bermekap?
masa cucu kecik-kecik dulu, atau dah besar panjang sekarang pun, ade x dengar pasal kucing hitam? hohoho.mengerikan wooo…
nak diceritakan, dulu atok ada la bela sekor kucing hitam..kami, satu family panggil la dia Itam..memang cantik dan amat manja..kalau bab tidur malam, x tidur di kaki sapa2 memang x sah..tiap malam tidur di kaki family atok..x kisah la sape2 pun..asalkan family atok..
nak dijadikan cerita, adik bongsu atok cerita la yang kucing hitam ni boleh buat macam-macam..
hah! buat ape?? buat anak kucing? hahaha..ye la..itam tu betina…kih…kih..kih
rupanya buat lain la..dia cakap..hohoho..seram pulak nak cerita..atok kasi dalam bentuk point je la..
itu yang dulu-dulu..sekarang atok ada jumpa satu lagi kehebatan kucing hitam ni..kucing hitam mampu menulis dan bercakap seperti manusia!!
X caya? cucu baca la kat sini : Kuching Hitam
memang terbaik la kucing tu…dekat bawah ni pulak atok jumpa BLOG KUCING HITAM..dia ada join SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua hari tu..(nak join? klik la di link entry tu)
ini la rupa blognya
nak ke blog KUCING HITAM?? ini linknya : Kuching Hitam
hihihi..amacam? smart x blog dia? kepada yang dah tekan link ke blog pasal kucing boleh menulis dan bercaka seperti manusia tadi..atok minta maaf ye..tipu je..kui3…
nak join segmen atok tolong promot blog??
klik di sini : SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua
hah! mesti penah tengok kan? X pernah tengok?
tipu la..hahaha..ye x pernah tengok?
atok ada beberapa keping gambar yang atok amik semasa ke singapura baru-baru ni..diorang ni agak syok la duk “main” di kawasan awam..hahaha..nak tengok?
PEMBACA 13 TAHUN KE BAWAH DI MINTA PEJAM MATA
ada lagi..hihihi
nak lagi?
x cukup lagi?? nah amik ko…
terkejut? taw pun takut..syok ye layan gambar2 x berpekdah tu?hihihi
kalau la perkara macam tu terjadi di depan mata cucu..apa cucu nak buat?
telefon polis? teeet…teeet…999
dail talian An-Nur? teeet…teeet..15999
telefon Jabatan Agama Islam? atau,
pilihan ditangan anda..hihihi..
tajuk entry ni sebenarnya keyword yang atok dapat beberapa hari sebelum ni..x lucah sangat kan? entah orang yang masuk ke blog atok tu memang mencari sekadar suka-suka ataupun untuk menyiapkan tugasan yang diberi pensyarah…hahaha..
entah la..sekadar bersangka baik…
fikir punya fikir..atok pun terfikir..macam menarik je..terus buat research pasal melancap dan onani ni..atok ingatkan melancap dan onani ni sama..rupanya x…damn!! selama ni atok tertipu la..nak taw apa beza melancap dengan onani? jom tengok kamus..hihihi
Kamus Dewan, Edisi Ketiga mendefinisikan maksud melancap sebagai berzina dengan tangan. Manakala, beronani pula sinonim dengan mengeluarkan air mani.
Apa pun panggilan, maksud atau pengertiannya, tujuannya sama. Secara umum, ia bermaksud melakukan rangsangan terhadap organ seks si empunya diri untuk mendapatkan keseronokan bagi kepuasan diri sendiri.
lain la maksud onani dengan melancap rupanya…hihihi
melancap tu kene guna tangan..beronani tu pulak x kisah la guna apa sekalipun,asalkan keluar air mani…
dah dapat? faham x?
lepas ni..kalau guna Sex Toys tu panggil onani..kalau guna tangan baru panggil melancap…kah..kah..kah..
ini yang atok jumpa setelah mencari sex toys di google
WTH…main dengan anjing?? bodoh giler..hahaha..dia ada bagi penerangan pasal alat mainan ni
Simulated as Cocker Spaniel, a dog sex toy product. The dog vagina part is made of special innocuous material, soft and life feeling. This Part can be taked off and cleaned. Lube provided.
serius..ini mainan yang paling bodoh yang pernah atok jumpa…hahaha
AMARAN : INI BUKAN ENTRY LUCAH
kena pesan awal-awal..nanti orang baca ingat atok ni gatal pulak..hihihi..
entry malam ni sekadar nak petik post dari seorang hamba Allah yang ambil berat pasal pakaian perempuan khususnya anak gadis..
hamba Allah tersebut mempersoalkan “mengapa semakin ramai anak gadis melayu zaman sekarang lebih gemar pakai seluar pendek?”
atok ada jawapannya..hihihihi…jeng…jeng..jeng…
JAWAPANNYA
1. harga seluar pendek lebih murah berbanding seluar panjang
dalam keadaan sekarang yang tertekan akibat kenaikan harga barangan dan taraf hidup, manusia mula mencari alternatif terbaik untuk mengurangkan kos sara hidup..kalau nak kurangkan makan, memang susah la..jadi, kurangkan kos pakaian..atok pernah survey di kedai-kedai..menag sah..harga seluar pendek lebih murah..kebanyakannya sekitar RM10- RM20 sahaja..
jadi, atas desakan hidup yang melampau akibat duit PTPTN yang tidak cukup serta tidak mendapat sebarang biasiswa, maka, anak gadis lebih senang untuk memilih seluar pendek sebagai alternatif mudah bagi mengurangkan perbelanjaan pakaian..
2. seluar pendek lebih mesra alam
ini bukan lawak..ini adalah kebenaran..kebenaran yang akan menuju ke jalan yang benar..
“hoit, tang mana mesra alam seluar pendek tu!!”
semua orang x sedar, malah, ada yang buat-buat x sedar bahawa lelaki amat suka melihat betis perempuan yang gebu, putih dan mulus itu..malah, kalau diberi betis, nak pulak paha..jadi, kalau seluar pendek itu menampakkan paha lagi lah mesra alam..perempuan seluar pendek amat mesra dengan mata-mata lelaki keranjang..itulah mesra alam..go to green and green technology la katakan..
3. mengurangkan geseran dan halangan angin
YES!! ini memang tepat dan ini adalah fakta yang telah dikaji berkurun lamanya serta telah dibuktikan di makmal berteknologi tinggi..pernah x tengok orang lumba lari atau berenang? kebanyakannya pakai seluar pendek dan ketat kan? malah, kalau diorang x pakai apa-apa..kemungkinan besar mereka mampu mencatat rekod dunia dalam acara masing-masing iaitu rekod olahraga bogel pertama kali didunia..hahaha
cucu pun sedia maklum..apabila kita pakai seluar pendek, maka rintangan angin dapat kita kurangkan..
apabila rintangan angin dapat kita kurangkan, maka kita hanya memerlukan sedikit tenaga untuk melangkah atau bergerak..
apabila kita hanya perlu gunakan sedikit tenaga untuk bergerak, maka kita menggunakan sedikit karbohidrat yang dihasilkan oleh tubuh melalui pemakanan..
apabila sedikit karbohidrat diperlukan, maka kita tidak perlu makan banyak bagi menjana tenaga yang cukup untuk bergerak.
apabila kita tidak makan banyak, kita dapat mengurangkan kos makanan yang perlu dibeli setiap hari..dan ini mampu menjimatkan perbelanjaan seharian..
4. kesimpulannya..anak gadis memakai seluar pendek bagi menjimatkan kos sara hidup bagi menjamin kelangsungan survival hidup…
AMARAN KERAS : HARAM MEMBUKA AURAT
hot2..panas-panas..terbaru dari dunia hollywoods..atok jumpa gambar ni semasa round-round, pusing-pusing dari blog ke blog..atok terjumpa la gambar hot ni..
kah…kah….kah…mesti ramai yang tersanggap nak tengok gambar ni..perempuan pun ade? owh no….hahaha..damn..teruknya kalian…
nah..tengok la puas-puas..hahahaha
dah..puas hati? hihihi..bukan atok nak kongsi pasal gambar lucah..
sebenarnya atok nak ajar cara nak tarik SEO..apa benda kejadah SEO tu, cucu boleh tanya pada en.GOOGLE..dia amat mahir dalam bab tu..
sebelum ni, ada cucu tanya atok..macam mana nak kasi blog kita ada pada muka hadapan carian google, yahoo, msn dan apa saja enjin carian la…meh nak bagitaw…
senang je..yang pertama, tulis entry berdasarkan topik yang paling hangat..”nak taw benda yang hangat tu la paling susah tok!”..huhuhu..memang pun, kadang-kadang atok sendiri x selalu up-to-date dengan benda yang femes di enjin carian ni..nak baca surat khabar pun malas..macam mana la nak taw benda femes di saat sekarang..
sekarang senang je..atok nasihatkan pakai ALEXA INTERNET – what’s hot..seriusly, memang best dan senang nak taw benda paling hot dalam enjin carian dalam masa 5 minit, sehari, seminggu dan sebulan..walhal setahun pun boleh..
memang senang la nak taw apa yang paling banyak dicari di enjin carian..jadikan, hot topik tu sebagai topik di entry cucu..kalau nak ke ALEXA INTERNET – what is hot tu, boleh klik di sini : Alexa Internet - What's Hot
kepada pencari gambar bogel Vanessa tu, atok minta maaf..atok hanya ada gambar kat bawah ni untuk santapan nafsu cucu..hahahaha
kalau cucu kene marah dengan pakwe Vanessa atok x bertanggung jawab..hihihihi..
dipetik dari kosmo online
Rahsia pencuri kondom
IPOH – Rahsia sekumpulan enam perompak yang menyembunyikan selama 26 hari 264 kotak mengandungi 700,000 keping kondom curi bernilai RM850,000 di sebuah gudang di Klang, Selangor terbongkar apabila polis menemui sebahagian besar alat kelengkapan seks itu kelmarin.
Kejayaan tersebut dicapai ekoran kerja keras polis menjejaki dan menahan enam penyamun berusia di antara 23 dan 46 tahun pada 15 Februari lalu sebaik menerima laporan mengenai kehilangan kondom tersebut 10 hari sebelum itu.
Selain itu, laporan meluas media turut membuatkan kesemua perompak bimbang akan ditahan sebelum menyembunyikan barang curi itu untuk dilupuskan.
Ketua Polis Perak, Datuk Mohd. Shukri Dahlan berkata, rancangan tersebut gagal apabila polis terlebih dahulu menghidu kegiatan mereka hasil maklumat daripada salah seorang suspek.
sumber : Rahsia pencuri kondom
hahaha..ade jugak orang nak curi kondom ye..memang betul-betul dia nak curi atau x tahu apa yang dia tengah curi..dah la banyak yang dicuri..264 kotak..berniali RM850,000..700,000 keping kondom yang dicuri..kalau jual ni menang kaya lah
kadang-kadang, baca berita di kosmo ni best jugak..sebab banyak cerita lawak seram..hahahaha
p/s : agak-agaknya, kalau sorang je pakai,,sempat abis ke semua kondom tu? hahahaha..
tengok dulu video ni..
kenapa masih perlu sikap perkauman? kenana masih mahu membuli? melayu, cina, india, dll adalah sama sahaja..kita adalah rakyat malaysia yang bernaung bawah raja yang sama, menyanyikan lagu Negaraku yang sama dan hidup di bumi malaysia yang sama..
atok mengutuk sekeras-kerasnya terhadap mereka yang membuli pelajar india tersebut..diharapkan Allah dapat memberikan hidayah kepada mereka yang membuli..
Dunia Aku Ibu Muda: Ketagih join Contest atau GiveAway?
mata LENSA: KEMPEN TOLAK CADANGAN Ghauth Jasmon(NC UM) MENGENAI BAHASA INGGERIS
DIPETIK DARI MALAYSIAKINI
"Saya buka periuk mereka dan mendapati satu per empat daripadanya berisi nasi. Saya tanya mereka, 'Apa lauk hari ini?'
"Perumal buka periuk lain dan mendapati ia berisi kari ayam!
"Ada tiga paha ayam, dan DAP mendakwa mereka miskin," kata Mohd Ali (atas, memegang telefon) mengenai isu tersebut yang dilaporkan oleh akhbar Malaysia Nanban, yang disiarkan beberapa hari sebelum hari pencalonan.
Lebih menarik lagi, bapa budak lelaki itu - yang hanya mahu dikenali sebagai Periamalai - berkata kari ayam kari yang didakwa oleh Mohd Ali dalam periuk mereka, sebenarnya adalah biawak yang ditangkap anjing peliharaan mereka.
Manakala nasi yang Mohd Ali nampak, tambahnya, adalah pemberian seseorang. Dan sekali dua dalam seminggu, keluarganya tidur dalam keadaan perut kosong selepas makan sedikit bubur, dan adakalanya hanya minum air sahaja.
bersyukur dengan apa yang cucu makan pada hari ini..atok bukan nak mengulas mengenai politik, tetapi ingin mengajak cucu bersyukur dan ingat bahawa masih ada rakan-rakan kita yang miskin dan tidak mampu makan dengan sempurna..
macam mana agaknya rasa kari biawak eh? uweeek..hohoho
KOMEN MENGENAI RASA BIAWAK : » Weird Food Series 8: Cobra (Naja naja) & Biawak (Varanus indicus) Michelle Walewangko’s Fave Things
agak memualkan la..nak tido je lah..huhuhu
Dunia Aku Ibu Muda: Ketagih join Contest atau GiveAway?
mata LENSA: KEMPEN TOLAK CADANGAN Ghauth Jasmon(NC UM) MENGENAI BAHASA INGGERIS