Isnin, 29 November 2010

BERANI MATI : BLOG AKU(atok) BEST !

image

ini kali ke tiga kalau x silap atok menjoin segman en.BEN..bukan pe..saje nak dapat traffic free..hehehe..bukan senang nak dapat traffic free dari orang femes macam en.BEN ni kan?

LATAR BELAKANG BLOG..

tiada apa yang special dan istimewa pada blog atok ni…apa yang ada? hanyalah penulisan zaman dahulu kala yang kadang-kadang amat menjemukan..blog atok banyak menghikayatkan tentang petua-petua orang zaman dahulu kala dan petua moden..bermacam petua yang ada..petua masakan,petua kecantikan, petua rumah tangga, petua kesihatan dan petua cinta sekalipun..pendek kata..mengalahkan astro…

sepatut nya blog atok dah diminati setiap golongan masyarakat..walaubagaimanapun…atok kenal siapa atok dan usia blog ni…hak2…tacin2 lak..kalau cucu-cucu nak taw blog atok dengan lebih lanjut..boleh la korek-korek apa yang ada…3gp ehem2 tiada ye..!

KETEGORI BLOG

blog atok banyak berkisar pada petua seharian, lawak, berkongsi pendapat dan maklumat serta pandangan personal atok sendiri..

USIA BLOG

blog ni muda lagi..masih belum seusia atok..hik3…entry pertama iaitu petua mengempiskan perut ialah pada 6.NOVEMBER.2010..jap nak kira..24 hari kan?? kalau dikira dari hari ni la (29.11.2010)

TUJUAN BUAT BLOG..

tiada apa yang saja-saja dalam dunia ni..buat sesuatu mestilah bertujuan kan? atok buat blog ni sebab atok nak kongsi ilmu atok..sebab x lama lagi atok akan meninggalkan dunia yang fana ni..sekurang-kurangnya kalau atok dah mati sekalipun..ilmu yang ada dalam blog ni masih boleh ditatap dan diamalkan oleh cucu..

BESTNYA BLOG ATOK SEBAB

ntah la..hehehe..ingat x segman BEN pasal blog best tu? atok dapat dalam 5 blogger yang mengatakan blog atok ni best..ada yang cakap best sebab penulisan atok yang santai dan agak sedikit berinformasi..

SASARAN TRAFFIC UV TAHUN HADAPAN..

atok mencuba sedaya upaya atok untuk mendapatkan 5 ratus UV..hehehe..bukan lima je..tapi lima ratus…sikit je kan? tapi sikit-sikit lama-lama jadi bukit..hik3..

SEGMEN EN.BEN YANG PERNAH ATOK JOIN..

SAYA SUKA BLOG AWAK LA! 

CERITA KREATIF : Aku nak bagi BEN ASHAARI hadiah.. 

itu je dari atok untuk kali ni..tatai…

Comments
12 Comments

12 ulasan:

Efa Nur berkata...

hikhikhik..atok pon join upenyer..hee :)
atok mmg berani.. :)

ibuintan berkata...

wah hebatnye atuk... baru 24 hari dah ramai cucu ikut... gud luck

tomatokering berkata...

atok berani! sy pon brani.wakaka
;(

AiMaN berkata...

atok berani..yeah!..hahaha

Muhammad berkata...

saya pun berani mati....jom singgah blog saya...boleh kita berkenalan..

Hishyamuddin berkata...

yeahh...atok mesti kuat dan berani!!!hehhe

AiMaN berkata...

yeah!..hahaha

Yaya Azura berkata...

mmg berani mati...syabas !!!

Tanpa Nama berkata...

kamikaze!!hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Cicak terbaru??"

Puteri Iqa Izyan berkata...

hye atok :P

Cik Puan iLa berkata...

Salam perkenalan.Cik Ila follow.. :)

Cikgu Aini berkata...

cayalah berani mati!.. :)