Sabtu, 2 April 2011

[HOT] AWEKKU YANG SUKA BERMEKAP

hahaha..nah..amik buat awek-awek yang suka bermekap..entry ini KHAS UNTUK LELAKI SAHAJA..

image

tadi..masa atok berjalan-jalan sambil berkomen-kumen..atok terjerumus ke satu blog..tuan punye blog tu perempuan la..x payah cakap la blog mana..ewah-ewah..bukan main suka lagi dia bermekap..hahaha

memang cun la dia..tambah lagi dengan mekap serta bulu mata palsu..wow! anggun dan menawan..tapi atok terfikir..hmmm..elok ke kalau awekku bermekap ni? hihihi

atok bukan nak salahkan orang perempuan bermekap, tapi mekap tu biar la berpada-pada..atok terfikir jugak..macam mana agaknya kalau masa bercinta dulu bukan main lawa lagi..ye la, semuanya palsu..mata palsu, eye lens palsu (pakai contact lens), warna kulit pun palsu (sebab mekap tebal sangat)..hihihi..lepas kahwin..alamak…lain la pulak..apasal masa bercinta dulu kulit muka isteri aku ni putih gebu, bila dah kahwin dah jadi macam HULK pun ada…hahaha..

jahatnya atok…

atok pun x suka sangat sebenarnya perempuan yang bermekap bagai nak rak ni..siap ada kotak mekap besar lagi..tu dah kira over la tu.dah jadi macam mak andam pulak..kan2? kadang-kadang atok tengok pun takot,dah macam jadi pelakon opera tu..hihihi

image

cucu lelaki camne lak? kisah x kalau awek cucu sekalian tu bermekap macam gambar kat atas ni? hahahaha

Comments
18 Comments

18 ulasan:

FaKArePa!n berkata...

kalo mekap tebal2.. nanti nampak macam hantu pulak.. hehe

pha is berkata...

kalau lawa x pe tapi selalunya cuma lawa skit je dari momok.. hehehe

CikLulu berkata...

mekap ada bahan kimia .. eii .. MAKE UP==MENUTUP KELEMAHAN DIRI .. sebab 2 diorg make up ..

senyumSOYA berkata...

mou nya lari kalau nmpk cm hantu..hhehehe

lavender harum wangi berkata...

cucu tak pandai mekap tok~ natural beauty gittew~ lol~

GeminiGurlz berkata...

yg gambar atas tu bukan nk bagi cantik tu tok....hehehe... bgi nampak seram..

nuyuEna berkata...

kite tak gemar ah mekap mekap ni..kihkih

Orang Kampung berkata...

aku pun x suka awek mekap yg tebal2 tu..
dh mcm buh tepung kt muka tu..

AiMaN berkata...

@FaKArePa!ntu yg jadi masalahnya..hahaha

AiMaN berkata...

@pha ismomok lg cun la ye?

AiMaN berkata...

@CikLuluye ke? hmmm

AiMaN berkata...

@senyumSOYAada ke org mekap sampai nmpk mcm hantu?hahaha

AiMaN berkata...

@lavender harum wangiwah..suka2..hihihi

r.o.s.i.e berkata...

mekap berpada2 okla..

slalu gk dgr comment kawn2 laki..
suke pompuan nmpk natural.. btl x???
:)

tp kan.. pompuan ni ade sift nk cntik jgk!! =)

hihihih

AiMaN berkata...

@GeminiGurlzgambar tu boleh letak belakang almari..tuk takotkan tikus..hahaha

AiMaN berkata...

@Orang Kampungkalau mekap jd cun xpe..kalau jadi macam bangla uli tepung..baik x yah mekap..kah3

AiMaN berkata...

@r.o.s.i.ebetol2..nak natural beuty jgk..hihihi

natural beuty tu la cantik..kan2?

Manja (let it be my sweet name) berkata...

HANTU KAK LIMAH