Rabu, 5 Januari 2011

PELIK & X PASTI part3

dah berkerut-kerut muka atok duk fikir pasal minyak naik hari ni..huhuhu…penim2! nak kene kayuh beskal tiap hari pakai tulang old school nih…dah la kes menteri rogol amah x abis lagi..macam-macam masalah malaysia nih..

pada duk pikir sal tu..jom jenguk gambar-gambar segmen PELIK & X PASTI atok..kui3..da lama atok x updatekan segman ni..jom tengok gambar yang atok nak share ngn cucu..

image

hahaha…camne la budak ni duduk? hairan atok..camne kepala boleh lekat kt kerusi…kalau dulu time kecik2..selalu je jengkitkn kaki kerusi tu..maksud atok angkatkan kaki kerusi…pakai 2 kaki kerusi je..pastu duk asyik main2..sampai jatuh terlentang lam kelas..malu woo…hahaha..mau x nye di gelak satu kelas..huh!

image

COMELnya gigi! ishh…geram atok tengok baby ni…cute je..x sabar nak dapat baby lagi..nenek boleh progress baby baru lagi x? kah3…

image

ha! macam ni la yang atok maksudkan..tapi yang ni lagi teror kot..hahahaha…ada sapa2 mau challange?

image

kawan aku tertido kt sini ke? hahaha…kecian la…da nasib kawan ko cik T oii…mati terlekat kat situ..pape pun..binatang masih lagi mempunyai rasa kasih dan sayang berbanding manusia yang sanggup membuang bayi..hurmmm…patutnya pembuang bayi patut mati kt pengepit tikus tu..kan?

itu la sikit sebanyak gambar yang atok nak share…dalam bergelak ketawa pagi ni..satu pengajaran yang dapat ialah..sayangi sesama makhluk..sedangkan tikus pun sayang pada sesama makhluk mereka..jadi…kalau dah termengandung tu..jangan la buang bayi tu ye..

ada pic lain? jom share ngn atok..hehehe

Selasa, 4 Januari 2011

HARGA MINYAK NAIK LAGI RM 0.10

memetik dari malaysiakini

image

Harga petrol RON97 akan dinaikkan 10 sen lagi kepada RM2.40 seliter berkuatkuasa tengah malam ini(5.1.2011), mengikut sumber.

Bagaimanapun harga petrol RON 95 kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Harga petrol RON 97 sejak tahun lalu, tidak ditetapkan kerajaan kerana ia diapung mengikut pasaran minyak dunia semasa.

Pada 1 Nov lalu, harga petrol RON97 dinaikkan 5 sen menjadi RM2.15 seliter dan akhir bulan yang sama ia dinaikkan lagi 15 sen lagi kepada RM2.30 seliter.

asyik naik je…hohohho…pasni naik la lagi harga barang…dah la minyak masak pun dah xde kt kedai sekarang..amacam ni? kalau camni..kene naik beskal hari-hari la atok…dah la tulang nak reput2! huh! kijam!?!?!?