Selasa, 4 Januari 2011

HARGA MINYAK NAIK LAGI RM 0.10

memetik dari malaysiakini

image

Harga petrol RON97 akan dinaikkan 10 sen lagi kepada RM2.40 seliter berkuatkuasa tengah malam ini(5.1.2011), mengikut sumber.

Bagaimanapun harga petrol RON 95 kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Harga petrol RON 97 sejak tahun lalu, tidak ditetapkan kerajaan kerana ia diapung mengikut pasaran minyak dunia semasa.

Pada 1 Nov lalu, harga petrol RON97 dinaikkan 5 sen menjadi RM2.15 seliter dan akhir bulan yang sama ia dinaikkan lagi 15 sen lagi kepada RM2.30 seliter.

asyik naik je…hohohho…pasni naik la lagi harga barang…dah la minyak masak pun dah xde kt kedai sekarang..amacam ni? kalau camni..kene naik beskal hari-hari la atok…dah la tulang nak reput2! huh! kijam!?!?!?

Comments
4 Comments

4 ulasan:

mzhany berkata...

adoii naik lagi ker...kerap sgt naek...eiii ape la...nak rakyat pakai yg 95 je ker...then dorg guna yg elok2...eiii xfhm laaa...

kalau benda dah naik takkan turun la...walaupun septtnye buleh turun kan. pastu efect benda lain...eiiii sakit ati r mcm ni...

Ice Ketul berkata...

adoiii..
sal naek ag..
ron95 x best pakai..

tomatokering :) berkata...

rugi2 . seposen leh beli gule2 . hehe

lama tak mai cnie . huhu

shahjiehan berkata...

CAIT...suma depa nak naik...grrr