Selasa, 4 Januari 2011

MENTERI ROGOL AMAH

image

ALAMAK! terkejut beruk atok baca satu artikel pasal MENTERI ROGOL AMAH..siapa menteri tu masih lagi tidak dapat dipastikan..mengikut cakap-cakap…menteri tu RAIS YATIM..betul ke?

ada satu lagi gambar yang menunjukkan bukti bahawa amah tersebut pernah dirogol oleh seorang menteri

image

petikan berita dari malaysiakini.com ada di bawah

MANGSA ROGOL RAYU IDENTITI TIDAK DIDEDAH

NGO Indonesia yang memperjuangkan kes dakwaan rogol oleh seorang menteri kabinet semasa pentadbiran mantan perdana menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi berkata mangsa dan keluarganya merayu agar identiti mereka dirahsiakan.

Ini kerana mereka bimbang impak skandal itu ke atas mereka dan kemungkinan menteri berkenaan yang kini berkhidmat di bawah pentadbiran perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak akan mempunyai kesan kepada mereka meskipun berada di Indonesia.

Menurut sepucuk surat yang didakwa ditulis oleh adik perempuan mangsa - yang disiarkan di beberapa blog - dan dihantar ke kedutaan Indonesia dan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur, kejadian rogol itu terus dirahsiakan kerana “menteri berkenaan mempunyai banyak wang dan kenalan di Indonesia.

“Adalah dikhuatiri sesuatu akan berlaku kepada keluarga dan kakak saya seperti yang berlaku dalam kes Altantuya di Malaysia,” petik surat yang ditulis pada pertengahan 2007 itu yang merujuk kepada pembunuhan kejam warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

macam mana ni? haish..boleh percaya ke? tunggu je la…kui3..

atok nak pesan..jangan lak cucu pergi rogol orang ye…baik lelaki atau perempuan..hahahaha…

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Aiyooo...bapak menteri oh bapak menteri..
Bikin malu sama rakyat Malaysia maa...

tHesmUff berkata...

haha...aiman mana mata lensa?... petua nak jadi pak menteri ke?.hahaha =)

chacha berkata...

sukar mau di pcyai....tp kdg2 tu cam betol n logik lak...hurmmmm

Princess Feyqa berkata...

haha ramai orang ckp menteri tula :) maybe betol kot!

platipus berkata...

aku tahu sapa!!!!!

err...tp kalau bgtau kang konfem aku kena..

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

menteri mana?cakap je la..takut buat apa hehe :)

nurul lalala berkata...

seram la zaman skang ni..rogol, bunuh, macam2~

♥Ismi Huda♥ berkata...

dush~! kes mcm ni lagi.. x pasal2 bikin kontroversi negara berjiran lg ni.. huhu..