Isnin, 11 Julai 2011

NAJIB MEMANG @#%& , UMNO = KOMUNIS?

salam..jam di laptop atok tepat jam 2:44 A.M..sudah lewat pagi nampaknya..rumput diluar mulai kesejukan dek embun pagi..angin diluar mulai melembab akibat kesejukan bayu darat..

namun, atok rasa semakin panas bila melihat seorang pemimpin yang begitu angkuh untuk mempertahankan kuasanya..dialah pemimpin melayu agung, partinyalah yang amat berkuasa didunia, pendokong partinya lah yang betul..

ahhh..atok hanya mampu meludah (haktuih) selepas tengok video ni..cucu tengok la video ni

tidak kurang 24 jam selepas demonstrasi BERSIH berjaya di tunjukkan pada masyarakat dunia..najib terpaksa mengumpul pendukung UMNO untuk menunjukkan dia masih berkuasa..yang jelas, Najib sudah mulai berpeluh dengan kebangkitan rakyat..najib sedar, rakyat mulai menolak kepimpinannya dan jelas terpesong dari akidah 1MALAYSIA iaitu rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan..

najib bimbang, dia akan menerima nasib yang sama seperti pak lah yang turun dari kerusi perdana menteri akibat desakan kuat dari rakyat jelata..hari ini..dunia telah menyaksikan desakan yang hebat di malaysia dalam menuntut pilihanraya yang adil..

kalau sebelum ini, pihak BERSIH di dakwa dengan fitnah membawa agenda komunis..tapi, sedarkah bahawa komunis tidak inginkan pilihanraya? kalau x percaya boleh tanya pak cik Google..dia amat arif..x percaya lagi? cuba cari..bilakah pilihanraya di korea utara dijalankan..korea utara adalah sebuah negara yang mengmalkan dasar komunis..lepas itu, cucu akan sedar bahawa siapa komunis sebenarnya..adakah menuntut pilihan raya yang adil dan telus itu fahaman komunis walhal komunis langsung menolak sistem demokrasi..

kalau nak tahu parti mana yang komunis..blh tgk petikan berita dibawah

UMNO Dikagumi Parti Komunis Cina

imageKUALA LUMPUR, 6 Ogos – Kejayaan UMNO bersama-sama Barisan Nasional (BN) sebagai tunjang pentadbiran negara dikagumi pelbagai pihak termasuklah Parti Komunis China (CPC) khususnya dalam mengekalkan kesejahteraan dan keharmonian negara sejak 54 tahun merdeka.

Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, berkata hasil kunjungan beliau ke negara kuasa besar tersebut bahawa kerajaan dan para pemimpin China menyatakan rasa hormatnya terhadap kejayaan Malaysia.

berita penuh : UMNO Online - UMNO Dikagumi Parti Komunis Cina

atok bukan petik dari portal pro pakatan rakyat..tapi laman web milik UMNO…hahahahaha…

bersama-sama kita fikir..

  • kenapa komunis kagum dengan UMNO?
  • UMNO ini sejenis parti berideologi komunis ke?
  • yang peliknya, UMNO dikatakan parti yang mengamalkan sistem demokrasi, tapi komunis menolak sistem demokrasi..macam mana UMNO boleh dipuji?

kah..kah..kah…cucu ditipu lagi..nampaknya Parti Komunis Cina nak tahu macam mana UMNO jalankan pilihanraya menipu supaya terus berkuasa..dunia dan penyebaran maklumat sudah luas dan demokrasi..rakyat cina mulai sedar bahawa mereka memerlukan sistem demokrasi bagi memilih pemimpin yang dapat menyempurnakan aspirasi rakyatnya..maka, sistem komunis mula ditolak secara perlahan-lahan oleh orang cina..

perkara ini amat membimbangkan Parti Komunis Cina dan mereka akui mereka terpaksa mengikut jalan demokrasi...maka, Parti Komunis Cina cuba mempelajari taktik penipuan dalam pilihanraya supaya demokrasi olok-olok dapat diwujudkan di negara China..

siapa kata UMNO-BN  berserta SPR x menipu dalam pilihanraya? siapa cakap UMNO bersih dari rasuah pilihanraya? atok cepuk kang..tengok bukti nih!

siapa yang komunis??

kalau rasa UMNO, tekan “LIKES” dibawah..

kalau rasa selain UMNO, tolong bagi bukti yang menyatakan UMNO bukan komunis seperti yang atok dakwa..

P/S: ada sesiapa tahu bahasa mandarin x? tolong terjemah ke dalam bahasa mandarin dan bagitaw kawan-kawan rakyat China bahawa mereka bakal ditipu dalam pilihanraya..boleh tambah satu lagi cawangan BERSIH di China..

kah..kah..kah..

orang tua cakap, kalau kita sebut benda tu lebih dari 40 kali..benda tu akan jadi betul..kalau atok dapat lebih 40 likes dengan bantuan cucu..nampaknya..UMNO MEMANG KOMUNIS..

kah..kah..kah..

PESANAN PENAJA : kalau x boleh nak “LIKES” sebab kadang2 butang likes tu ada masalah..boleh tekan butang “KONGSI” di atas..nanti atok akan tgk, berapa links share post ni..tu bilangan jawapan “YA, UMNO=KOMUNIS”

Comments
2 Comments

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

keje bodoh jer korang ni dok kutuk negara...kalo dah terror sgt pg lah buat kerajaan langit sendiri... nak masuk U jugak, nk biasiswa jugak..kalo dh bebal sgt, pg lah U org cina, india!!!

Tanpa Nama berkata...

keje bodoh tok mung..mg katok bwh purung snyp doh r..