Selasa, 5 Julai 2011

VIDEO : BAPAK SAMSENG DAN BAPAK RASUAH!

kita tengok siapa yang samseng..hihihi

kita tengok siapa yang kaki rasuah

kih..kih..kih..

p/s : “LIKES” banyak2..hahahaha

Comments
4 Comments

4 ulasan:

schaze zainn berkata...

wahwah =D

azrijohan berkata...

cis...tak boleh komen pulak...ISA nanti

biarlahhhh...

biar lah Allah sahaja yang menentukan tempat mereka kelak


arghhh...(tahan nak komen)






baik bace ni..

http://azrijohan.blogspot.com/2011/06/kalau-berani-copy-paste-lah-entri-aku.html

pha is berkata...

x pe la... kita akn kumpul kat staduim. bukan kat istana... so, pesaka x leh buat apa2... kita bukan nk serang istana... lagipon, skrg ni Agong pon dah perkenan perhimpunan ni.. lagi la pesaka x leh buat apa2... hehehe...

Tanpa Nama berkata...

hahaha..lucutkan WARGANEGARA ambiga??deiii..main sebut jew..lucut2..tau kew macam maner wgranegara seseorang itu boleh dilucutkan?tau kew?main sebut jew..haha...