Ahad, 26 Jun 2011

[SEBARKAN] PENERANGAN FITNAH VIDEO LUCAH ANWAR

penerangan tersebut dari Johari Abdul..ada 4 bahagian semuanya

 

 

 

imagesebarkan supaya kebenaran terlihat!

P/S : Klik iklan disebelah untuk tambah dana atok nak gi BERSIH 2.0 nanti ---------------------->

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Putri Malu @ ima salsuzaima berkata...

ish..x nak la masuk campur hal ni.lebih baik berdiam diri.sebab x tau man yang sebenarnya betul.

AiMaN berkata...

@Putri Malu @ ima salsuzaima dah tgk ni..rasa2 siapa yg benar?

pRiNCe berkata...

atuk..: no komen...

AiMaN berkata...

@pRiNCe org tua2 kata..senyap tanda setuju..setuju ni fitnah atau ni bukan fitnah?

Tanpa Nama berkata...

last2 statement ni mcm ade unsur menghasut untuk memberontak je ?org yang benar x kan cuba untuk menghasut org lain..bg la pendapat org tu sendiri ,n org UMNO x pernah pula nak mengutuk secara terang2 org PR ...org PR senang2 je mengeluarkan perkataan yg maki hamun semasa ceramah dieorang...apa daa..sume tu menunjukkan ketinggian integriti n intelektual seorang pemimpin la brader..org bijaksana x kan cakap maki hamun org la..

Azrin Anuar berkata...

@Tanpa Nama

Kalau berbicara, jangan tunjuk sangat kedangkalan tu. Malu la dekat orang lain. Pergi tengok ceramah Ummi Hafilda, lepas tu muhasabah balik apa yang kau cakap.

azrijohan berkata...

AHHHH,JOM BACA NI...

SERUAN BERSIHH !!

http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/jom-kasi-bersih-sabtu-ni.html

Orang Kampung berkata...

hahaha..
tang hidung ng tukar muka tu menarik..