Isnin, 11 April 2011

[18SX] ATOK CURANG DENGAN CUCU

semuanya terjawab di entry ni : JaA's StorY: atok yang curang dengan cucu (~_~)

Astaghafirullah..apa la nak jadi dengan dunia sekarang ni..udah makin teruk..makin hari makin dasyat..

KOTA BHARU - Seorang datuk berusia 89 tahun dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tuduhan merogol cucunya berusia 10 tahun enam bulan.

Tertuduh yang hadir dengan memakai kain pelikat dan kopiah tidak mengaku bersalah atas tuduhan itu di hadapan Hakim Zainal L. Salleh. Mengikut kertas pendakwaan, dia dituduh merogol mangsa di kandang lembu sebuah rumah tanpa nombor di Pasir Puteh pada pukul 9 malam 25 Ogos 2010.

Selepas mendengar pengakuan tertuduh, Hakim Zainal menasihatkannya mendapatkan khidmat peguam tetapi tertuduh mahu membela dirinya sendiri dengan alasan peguam memerlukan kos.

Zainal berkata: "Kes ini berat, bukan macam curi getah skrap. Kalau minta dibicarakan, kamu mesti menggunakan khidmat peguam sebab jika sabit kesalahan, bukan tiga tahun tetapi boleh dihukum penjara sehingga 30 tahun."

ini bukan kes curang..tapi kes rogol cucu..hahaha..amacam? rasa macam mana? hebat x atok-atok zaman sekarang..x tahu la nafsu jenis apa orang tua tu..kuda tua pun x bernafsu macam tu..hahaha..bukan nafsu kuda dah ni..nafsu syaitan..kah..kah..kah..

entah la..udah teruk dunia sekarang ni..

balik ke topik asal..citer yang atas panjang bagai tu hanyalah sampingan..hihihi..sebenarnya atok nak pomot blog member sekelas atok masa sekolah menengah dulu..nama dia Khadijah je..bila dah sampai KL..terus bertukar nama, jadi KAT,,almaklumlah, rusa masuk kampung…hahahaha..xtaw la apa nama nak dia guna bila duk di oversea nanti..jangan pakai nama katy perry dah..hihihi

sebenarnya, atok copy n paste je tajuk entry ni..tajuk entry asal yang atok copy tu namanya JaA's StorY: atok yang curang dengan cucu (~_~) hihihi..entry tu adalah entry mendaftar nak join segmen atok iaitu segmen : SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua (jom la join skali)

ada ke patut cakap atok ni curang dengan dia..pastu tudah atok ni musuh dia plak..

nah aku join segmen musuh ketat aku atok aiman..hehehehe..mentang-mentang atok dah popular janganlah lupa kawan okey,yang masih lagi bertatih ni..hehehehehe..aku dah pernah review blog ni dulu..(baca sini)

owh..xpe2..kawan makan kawan ye..sangguo cakap atok ni musuh dia..huh!! lepas kutuk-kutuk atok, boleh pulak dia nak suruh atok belanja dia pakai duit nuff..banyak cantik!!! puih!!

tapi…hihihihihi..dalam entry tu ada gambar atok yang amat hensem..hahaha…nak tengok? tengok kat bawah ni..hihihihttp://jaa64.blogspot.com/2011/03/atok-yang-curang-dengan-cucu.html

Comments
3 Comments

3 ulasan:

senyumSOYA berkata...

huhuhu...suka ngan blog ni..(^^~

slalu usha tengok entri dia...

sjaa64 berkata...

hhahahahahaha....thanks a lot atokku sayangss!!!!

curang2 pun tak pe =p

btw, nama kat tuh bukan start bila aku dok kl lah,apee da..masa kat sesma dulu pun org panggil kat lah!!

btw, sila panggil aku siti..lalalalalalala *muntah!

kenelah aku kejar populariti atok nih! ;)

AiMaN berkata...

@jaa64welcome..sesma tu kira macam kl la...hahahha..aku tawkt sesma org panggil mu kat..kn mu skls ngn aku..mengong tol...

jgn koya nak suh aku pnggil mu siti...aku pnggil awek aku je siti ye..hihihi