Isnin, 21 Mac 2011

RM5000 UNTUK DIMENANGI

ini memang best…memang senang nak menang..sesiapa saja boleh menang..nak taw caranya?

call nombor ini

P21-03-11_18.31

nampak? mana la nak nampak sebab nombor yang call tu “private number” huhuhu…

begini ceritanya…..

pagi tadi, tepat jam 11.00 pagi (kalau x percaya boleh tenung lama-lama gambar tu), atok dapat satu panggilan dari “private number”..dengan “excited”nya atok angkat la call tu.ye la, lom penah dapat lagi private call..mana la taw, kot-kot panggilan tu dari menteri atau raja..maklum la, atok ni masih newbie..kui3…

private number : Hello..

atok : hello..

private number : betulkan nombor telefon anda 014522XXXX..

atok : betol la tu

private number : tahniah, sim kad anda telah memenangi cek bernilai RM 5000

atok : wah..bestnye (WTF, sejak bila aku join contest bernilai RM5000 nih? hahaha…bodohnye la penipu nih)

private number : kami adalah syarikat $%^&@ yang bertempat di Kuala Lumpur, Johor

atok : oooo ( kah..kah..kah..nak bodohkan aku..kuala lumpur tu di Johor…woit…bodoh betul punye penipu)

private number : oleh itu, anda dikehendaki ke mesin atm untuk menerima cek tersebut.

atok : lain kali x boleh ke?

private number : x boleh, sekarang jugak..

atok : (memang bodoh penipu ni, kalau nak bagi cek, kenapa perlu ke mesin atm? masukkan je la cek tu ke akaun atok..pastu atok “check” la akaun atok bila-bila masa pun)

sambungannya atok sempat record pakai laptop atok ni..hihihi..

hish..melepas RM 5000..kalau atok dapat duit tu..atok nak buat contest menggila babi..hahahaha…

penah x cucu join contest bernilai RM5000? nantikan kemunculan contest tu di blog atok…kih..kih…kih…

Comments
7 Comments

7 ulasan:

gadis kepastian berkata...

haha terus talian terputus.....

farasakura berkata...

hamboi rajen btul diorang cal..hahaha lawak toll

tok, klu buat contest hadiah rm5000 cu nak join XD hikhik

CikLulu berkata...

sejak bila ko pandai mencarut ni aiman ? aku royak ko che da ..

Orang Kampung berkata...

jeles aku..
apasal dia x call aku..
teringin pulak nk hadiah.. hehehe

rtyqa wsabri berkata...

aku dh kena 5 kali kot..dh r ckp indon...within 1 week...pstu kali ke-4 dia kol..aku ada ckp mn ceknye..aku dh bg no akaun..haha...pstu dia ckp dia dari company lain...bengom betol...aku bg no akaun a.k.a no rumah campur no.tepon..sumph bodoh punye olang..dh r suara sama....adoii..aku smpai layan gelak ngn rumet aku sbb siap wat loudspeaker lg for the rest four called..ouh..pehliss...

Efa Nur berkata...

mengarut je semua nie..
byk kali jgk dpt msg2 mcm 2..hukhuk

amalina berkata...

yang kelakar tu tempat kuala lumpur dekat JOHOR!..haha