Isnin, 8 November 2010

BENDA YANG TIDAK DIJUAL DI AMERIKA

ARTIKEL NI AKU COPY DARI YAHOO...n aku translate kan dalam BM..tapi jadi bahasa indon plak..huh!!

aku x taw la sebab pe diorang xnk jual kt amerika..mungkin bukan standard amerika kot..hurmm.pape pun jom tgk..
.................................................................................................................................
Puluhan model otomotif-dari pengilang yang merangkumi para pembuat supercar butik di Eropah dan pengilang massa di China dan India-tidak pernah bisa roll ke bawah jalan-jalan AS.

Setelah pasaran kereta tujuan dipertanyakan, AS tidak lagi bahkan yang terbesar di dunia. Tahun lalu, China menjadi pelanggan atas kenderaan bermotor. Senarai kami tahun ini merangkumi dua mobil kami ingin lihat di sini: lori pikap terpantas di dunia dan roadster dua kerusi dengan atap yang ditarik hanya dalam 12 saat. Namun demikian, anda tidak akan melihat kenderaan ini di showroom waktu dekat.

HSL MalooR8


Tersedia: Australia
Harga: AU $ 59,900 ($ 58,879) *
The Guinness World Records buku clock yang Maloo di 169 mph pada tahun 2006, sehingga lori pickup terpantas dunia. Sejak awal 1990-an telah dibina oleh Holden Kenderaan Khas, kumpulan prestasi tinggi anak syarikat Holden Australia Motor Umum.

P/S :sebenarnya nama kereta ni Maloo..hahaha..aku igt ape..ciss...xde nama lain ke?

Opel Ampera


Tersedia: Eropah
Kadar: € 27,980 ($ 39,069)
General Motors melancarkan versi yang terlihat keren dari Chevy Volt sebagai berjenama Eropah versi kereta-Opel.

P/S : smart jgk kereta ni..dia punya lampu tu mcm mata adik aku tgh nangis.hehehe
Comments
0 Comments

Tiada ulasan: