Jumaat, 25 Februari 2011

EARNING NUFFNANG SATU PENIPUAN!!!

image

arghhhhh! nak marah ni..kenapa la jadi macam ni hah? sebelum ni x pernah pun jadi macam ni..TIDAK!!! atok x dapat terima hakikat..

apa la yang atok merepek ni? hihihihi..apa x nya..dah lebih 2 minggu nuffnang tersayang ni x update earning..huhuhu..kenapa ni nuffnang sayang? majok lagi ek? dulu dah majok..xkan sekarang majok lagi…hmmm..olololo, nuff manja nih..sayang nuff…kah3…macam bodo je kan pujuk camtu..pujuk nenek ok jgk..ni pujuk syarikat iklan..hahahaha

atok pelik la..dah ramai pengguna nuff ni komplain pasal nuffnang x update earning semenjak 2 minggu ni..adakah nuffnang sudah kerugian? hingga menyebabkan nuffnang x dapat bayar duit pada bloggers…atau nuffnang akan gulung tikar??? hah! biar betul..

cucu pun sama macam atok x? ngeeee~

Comments
13 Comments

13 ulasan:

amira aihara berkata...

wat HB la plak..heeee

AiMaN berkata...

@amira aihara HB tu pe ye?

iqbalhakimi berkata...

hearbeat =)

aku nyer oke je man... try la hantar tiket..

AiMaN berkata...

@iqbalhakimix terjawab lagi tiket aku tu..

Love hurt aeNnn berkata...

setuju. kenapa hahh ? igt ain sorang je jadi macam nyh. hihi

Cekodok berkata...

atok.. gua punya earning dapat je arini tok oi... haha

shida anwar berkata...

samalah tak gerak2..confius..

toyolkiut berkata...

nuff tu xpnh pun nk jeling2 TK..

Addam Juhari berkata...

aku punya da lama x gerak, padahal owg datang berduyun2 *poyo gler*

penaberkala berkata...

aku punya akaun, sebulan dah tak update pun,LOL
tak tau la apa dh jadi ngan nuff
harap2 masih stable
dah sebulan, 1 sen pun tak dapat
iklan banyak je kat blog, x aci ni

sissyira berkata...

salam


erk,,ingatkan kita je,,langsung tak jalan duit tu..huhu

yana berkata...

huhu..sabor jela kannn...~ sj nak wat kite tertanya tanya...

AiMaN berkata...

@sissyirawslm..a'ah...upenye agak ramai la pulak..huhuhu