Selasa, 10 Mei 2011

PENERANGAN PRESIDEN KK2 ATAS ISU PENEMPATAN PELAJAR SESI 2011/2012

image

masalahnya..bila nak panggil buat penerangan kepada pelajar bagi alasan.

penyelia kolej dengan alasan “saya tidak disuruh oleh pengetua untuk memberi kenyataan dalam isu ini, Sila rujuk Presiden Kolej dan Presiden Balai Islam”

mengenai Presiden Kolej yang sibuk dengan minggu peperiksaan, saya amat memahami keadaan beliau sekarang..apa susah kiranya jika Presiden atur kan pertemuan penyelia dan pengetua bersama pelajar?

malah, saya dan beberapa orang rakan cuba mengaturkan pertemuan tersebut dengan harapan dapat menunjukkan kesungguhan kami dalam isu ini namun, jawabnya……”cuba tanya Presiden Balai dan Presiden Kolej”

lupa ke penyelia?? diorang ni exam..x kesian ke?

apakah terlalu berat untuk Penyelia menyatakan pendirian dalam isu ini? kenapa perlu tunggu Pengetua memberikan arahan? adakah hanya pengetua yang memiliki kuasa mutlak dalam hieraki pentadbiran kolej?

Terima kasih atas sokongan sahabat2 yang banyak membantu saya dan saya mengaku segala kesilapan saya, PENGAKUAN PROVOKASI | peTUA KITA semua

Buat sahabat2..

MASA YANG AKAN DATANG KEWAJIBAN MU LAH!!

MENJADI TANGGUNGAN MU TERHADAP NUSA!!

Comments
2 Comments

2 ulasan:

ejulz berkata...

isu yg sama di mana2 kolej.. dari dulu sampai skarang masih berlaku..

Cik Bambam berkata...

study kat UUM fully hostel for all degree holder.. hehehe.. no issue raise.. tp mslh transport selalu jadi main topic..

dunia xkn aman dgn masalah.. :P