Jumaat, 25 Februari 2011

ANAK AYAH PIN PELAJAR CEMERLANG STPM TERENGGANU

Bukan niat xnk caya..nak tergelak pun ada..hahaha..dah gelak pun..mula2 baca macam lawak..tapi ini betul..serius betul..xnk caya? baca berita di bawah ni :

(kalau x nampak, klik la..kasi besar sikit)

image

mesti ada yang terkejut kan..dah la si Nadhir ni cacat penglihatan..apa pun, tahniah buat Nadhir..

Ayah Pin x turun tengok anak dia ke? hihihi..atau, tengok dari atas langit je? hahaha,,teringat pulak kat kerajaan langit tuh..

image

Comments
5 Comments

5 ulasan:

Dda Ly berkata...

mesti best dapat anak cerdik camtu kan..:)

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye..♥♥♥

Love hurt aeNnn berkata...

saya nak jugak pandai macam dye..

D i n berkata...

tahniah2~~~hehe ayah pin masih kat langit nun di sana xdak line nk contek ank kt bumi~

TheChekJah berkata...

ye la... dia kan kat langit sana nu.. mesti dia bangga...

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. tak de transport nak turun kat bawah ni agak nyer.nak terjun, takut mampus plak. "hampeh pin"