Rabu, 10 November 2010

BAYI MATI DALAM MESIN BASUH...

BARTLESVILLE, (Oklahoma): Seorang bayi perempuan berusia 10 hari mati selepas dimasukkan dalam mesin basuh yang berputar.

Ibu bayi terbabit, Lyndsey Fiddler memasukkan bayinya bersama baju kotor ke dalam mesin basuh sebelum memulakan operasi membasuh. Bayi itu berada di dalam mesin basuh yang dipenuhi baju kotor selama 40 minit sebelum ditemui. Seorang anggota keluarga yang datang mengunjungi Lyndsey menemui wanita itu tidak sedarkan diri dan bayinya pula, Maggie May hilang.


Dia mendengar bunyi aneh daripada mesin basuh itu dan apabila membukanya, dia menemui tubuh Maggie yang sudah penyek bercampur dengan baju yang dibasuh. Kematian mengerikan di Bartlesville, Oklahoma itu menyebabkan petugas kecemasan dan anggota polis yang bergegas ke tempat kejadian menangis. - Agensi

SUMPAH NI ATOK PETIK KT MYMETRO..hehehe

ni gambar mintak ngan lebai google..

atok tengok duit terbasuh dalam mesin pun sedih gila babi..inikan pula SENGAJA MEMBASUH anak..harta paling mahal kot..x ternilai..mati dalam mesin..sedih..nak nangis la..hik3....atok x la manje..tp nak igtkan buat para ibu,bapa,abang n kakak yang nak basuh baju tu..jenguk2 la dalam mesin tu..ada apa..jangan la korang gi basuh cucu, cicit atok ni...kesian kt diorang..mandikan dalam bilik air dah la..ingat yer!!!

atok bukan pe..sedih jugak bila berlaku kejadian ni..atok nak cerita pengalaman atok dengan mesin basuh kat umah atok..hehehe..

1)atok penah kene karen..sakit gak..hehehe..tapi mujur sempat larikan tangan..lau x..hangus la atok...

2) mama atok pernah terbasuh KATAK dalam mesin..sekali dengan baju..atok pun xtaw la cmne katak tu leh masuk..aih..macam2...

3) atok ada bela kucing..kucing atok ni memang nakal..ada skali tu dia masuk lam mesih..mujur x terbasuh si kucing tu..kalau x..hmmm...masuk paper metro la..hahahaha

4) masa pindah umah..atok angkat mesin basuh..berat woo...abah atok belikan mesin basuh paling besar..bape belas kilo entah..katanya atok n adik2 atok banyak pakai baju...jadi banyak kene basuh..

tu je pengalaman atok dengan mesin basuh..pape pun...jaga leklok mesin basuh umah cucu yer..sebelum tekan butang START kt mesin tu..check2 dulu kot ada cicit atok lam tu..anak kecil tahu ape..dia nak main2 je...pesanan dari atok...


Comments
4 Comments

4 ulasan:

Nancy Poh berkata...

ni memang kejam.....binatang pun tak buat mcm ni..huhu..

Ajie Mohd Tahir berkata...

dia sngaja nak bunuh anak dia ke?kejam btul.

AiMaN berkata...

ajie : iye kot..mungkin nak bunuh anak sendiri...anak kuat nangis kot..hahaha

AiMaN berkata...

nacy : tp mama atok penah je terbasuh katak..bodo sial katak tu..hahaha..kesian pun ada..tu la mati katak namanya