Rabu, 10 November 2010

ATOK ORANG GANU??

NA...NA...NA....GANU KITER...hehehe....SENYUM SOKMO...

hari ini...satu informasi peribadi atok dah diketahui seorang cucu...ishh...macam mana cucu leh taw ni?? ini yang cucu tu tulis kat kedai kopi atok...

kalau x nampak..klik je..bagi besar sikit..

di tulisnya, atok ni orang terengganu..betol la sioooooot..kah3.....walau atok dah duk kl setaun lebih...macam mana cucu ni leh taw, atok ni orang terengganu...cucu ni orang terengganu jugak ke??

ye..atok orang terengganu..tapi lahir di kelantan..kat Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, KELATE...tapi atok duk kat besut..dan atok boleh jamin hampir keseluruhan yang menetap di besut bercakap menggunakan loghat kelate..x pakai la huruf "G" banyak2 tu...macam "ikanG"..atok pun konpius...dengar cite Besut ni jajahan kelate..tapi dapat ke Sultan Terengganu sebab kalah sabung ayam..betol ke x...wallahualam..hehehe

X kisah lah yang tu..tp atok konpius macam mana cucu ni leh taw..nak taw sapa cucu bertuah tu?? ini dia...


ini bukan dia la..tp header blog dia..kiut miut jugak cucu nih..pape pun..atok bagi hadiah kat cucu...atok promote blog cucu kat sini..n atok klik byk2 kat nuff cucu..kalau nak kenal cucu atok ni..boleh klik kat SINI..tapi berjaga-jaga..sudah berpunya..hehehe


p/s : nanti kita jumpe nenek lak ye..hahaha..sape2 nak dipromote..buat surprise tuk atok..hahaha
Comments
8 Comments

8 ulasan:

res ipsa liquitor berkata...

dok besut ktne..sy lahir besut gk..hahah..nyebok

AiMaN berkata...

res : owh..atok duk besut..tp lahir kelate..hahaha..besut tu..hmm..cmne ye...dekat hoaspital besar jerteh..dekat la ngn umah atok..lam 2 minit je..

NeidIyra berkata...

hahax~ atok2..
thanks yep :)
cucu ase2 je atok org ganu sbab ade bace entry atok bru2 nih,, pkai loghat2 ganu,, ssah nk jupe org luar pndai ckp ganu..hahax~

AiMaN berkata...

hahaha..sah2 atok org ganu n cucu atok si Niedlyra ni org ganu jgk kn??

NeidIyra berkata...

cucu mmg org ganu pn..
haha

AiMaN berkata...

owh..same la kite..cucu ganu kt ne?

ShUhaDaH berkata...

org ngate kite upenyer . hbt r atok ni . sero bangge jdi org trg hbt

Efi@Aizat berkata...

hambe org besut gok atok! area padg luas..jput dtg la cnie, kito jupo kdai kopi, borak2x minum air..smsti doh atok blanjo hahaha.