Rabu, 10 November 2010

16 TAHUN ROGOL 8 TAHUN..


KLANG: Seorang pelajar lelaki berumur 16 tahun dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini hari ini atas dua pertuduhan menculik dan mencabul seorang kanak-kanak perempuan berusia lapan tahun, pada bulan lalu.

Bagaimanapun, Majistret Afifah Mamat@Yusof memerintahkan kes itu didengar oleh Mahkamah Juvana pada 11 November ini kerana ia membabitkan remaja bawah umur.


Afifah membuat keputusan itu selepas membenarkan permohonan Timbalan Pendakwa Raya Shahrul Ekhsan Hasim.

Pelajar tingkatan empat itu didakwa menculik mangsa di depan sebuah sekolah di Pandamaran di sini, kira-kira 6.40 petang pada 25 Oktober lalu, mengikut Seksyen 364 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman mati, atau penjara maksimum 30 tahun, dan boleh juga dikenakan sebatan, jika sabit kesalahan.


Dia juga didakwa mencabul mangsa di sebuah ladang kelapa sawit di Teluk Gadong, Pandamaran antara 6.40 petang hingga 7.10 malam, hari yang sama, mengikut Seksyen 354 kanun sama yang membawa hukuman maksimum penjara 10 tahun, denda atau sebatan, jika sabit kesalahan.


Pelajar lelaki itu yang ditangkap sehari selepas kejadian, mengangguk faham selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan, bagaimanapun, tiada pengakuan direkodkan.-Bernama


yang atas tu seketol-ketol, atok capy n paste dari metro..bukan ape..takot cucu, cicit atok x caye..korang tuduh lak atok tipu..hehehe..x caye lagi? ni LINKNYA..

apela nak jadi dengan cucu2 atok ni..yang atok hairannya..bernafsu pulak si budak 16 tahun tu kat budak 8 tahun...hairan atok..budak 8 tahun..ape ada? hehehe...ish..kalau rogol kawan seusia ngn ko boleh la atok pertimbangkan...ni rogol budak kecik..tp atok x pasti la..takot suka sama suka..sebab budak puan ni bawah umur, maka dia dikira dirogol..

entah la..atok xtaw la ape cerita sebenar..kadang2 akhbar ni..tajok je gempak..padahal isi xde pape pun..biasala..nak laris kan jualan paper...hehehe...atok nak pesan pada cucu2 perempuan..pandai2 la jaga diri korang tu..jangan jalan sorang2..jalan la bertiga..pastu, kalau nak jalan jauh2, ajak family member lelaki atau kawan lelaki yang boleh dipercayai sekali..supaya mengelakkan anda menjadi mangsa rogol dan ragut..

buat lelaki pula..kalau anda ada kawan perempuan..jaga la mereka..jangan lak korang yang pergi rogol sekali..cucu2 atok boleh lapor kat atok..nanti atok sumpah perogol dan peragut tu jadi jongkong emas ke,bangunan 100 tingkat ke..ok jugak..hehehe

buat perempuan sekali lagi...pakaian tu jaga..orang laki macam atok mana boley tahan kalau tengok terdedah ni..naik semangat muda..hahaha..jadi baju biar la menutup dada...jagan terlalu ketat..sebab payudara pun perlu ruang untuk bernafas..ini betol..tips kesihatan..hehehe..seluar tu jangan pakai ketat sangat..kadang atok terskodeng, habis bentuk seluar dalam nampak..haish! x malu ke? pakai biar longgar2 ye sayang..kami kaum lelaki pun x tersiksa jiwa batin nih...

itu je dari atok...selamat berblog..dan selamat berkerja serta belajar...

p/s : blogwalking x perlu la nak berteman..hehehe
Comments
5 Comments

5 ulasan:

nkara berkata...

budak2 zaman skang cepat sangat matang...
kite umo 16, tengah main kejor-kejor lagi..

AiMaN berkata...

hehehe..doirang pun main kejar2 jugak..pah kejar2 PELUK N CIUM..hahaha..diorang tmbah part tu pulak..adois....

Ajie Mohd Tahir berkata...

hmmm,,payah.trlebih 'pegetahuan' pulak budak2 skg ni.
dunia skg mkin mnkutkn.kne pndai2 jge diri.

AiMaN berkata...

bukan lebih pengetahuan..kurang pengetahuan agama la..hahaha..jgn silap paham...

Rauthah Hamid berkata...

zaman sekarang susah nak jage anak.anak laki pun kene pantau apelagi anak pompuan. Minta2 dijauhkan bende2 macam ni kat anak cucu kite ye..