Khamis, 28 April 2011

PETUA LUPUSKAN BRA LAMA

hahahaha..lucah!!

image

x payah ngada-ngada nak buat pasu bunga ye…ini bukan petua yang atok nak bagi..gambar sekadar hiasan

AWAS : budak2 lelaki jangan baca..

mesti cucu akan tergelak sakan..ini bukan lawak bodoh..ini serius giler2…kah..kah..kah…

meh nak cerita..diceritakan..atok terbaca satu entry iaitu : Apa korang buat dengan bra lama? | Belog Cik Aish ..lepas atok baca abis..baru la atok taw..macam mana caranya nak hapuskan baju dalam lama nih (untuk pompuan la)..

nak taw caranya??atok petik dari entry tu

kalau nak buang, koyak koyak kan sampai hancur bungkus dalam suratkhabar tebal tebal baru buang ok.

atau

aku( Belog Cik Aish , bukan atok ye) tanam belakang rumah je.

owh..canggitu..baru atok taw..kih3..mak cik aish cakap bahaya kalau buang camtu je lam tong sampah..sebab..

tak baik kalau kita buang pakaian dalam kita secara terbuka. korang bayangkan ea. benda tu kalau lelaki lelaki yang kerja MPS ambik sampah tu, nampak barang barang tu, dikhuatiri dorang akan ambik. sebab lelaki GILA SEKS sekarang ni ramai tau!

hahahah..ade jugak ke orang lelaki yang gila seks camtu sekali?? sanggup kutip balik bra lama yang dah campur dengan sampah?? lagipun, diorang nak buat apa?? nak jual bundle eh? kih3…

dorang yang dapat pakaian dalam kita yang lama lama tu, lagi dorang suka sebab kita dah pernah pakai. dan kalau korang nak tahu, pakaian dalam yang pernah dipakai, adalah barang paling mujarab untuk bomoh bomoh tak bertauliah buat benda benda tak senonoh kat kita.

hahahaha..ini part yang lawak TAPI ADA BENARNYA!!! mungkin kot..kan? mana la taw..mamat bangla yang dah lama syok kat cucu pompuan yang kiut miut ni boleh buat camni..tiap-tiap hari kutip sampah, tup-tup dapat cucu punye bra!! x pasal-pasal diorang bomohkn..hik3..habis la kalau camni..

jadi..cara yang paling selamat..cucu bakar je la bra tu..kih3..itu petua dari atok..x payah susah2 nak koyak,buang dan tanam..kan? kalau bakar semua hilang terus..kuman-kuman pun mati sekali..xdelah ada penyakit berjangkit akibat bra lama tu…lepas tu..abu tu simpan dalam bekas buat kenangan atau cenderamata..cantik jugak kan?

p/s : nak try bakar spender la…kih3

Comments
16 Comments

16 ulasan:

shafiq berkata...

Petua..Haha
Adei..

Nurul Ashikin berkata...

heheheh¬ tul3. bakor je! kite bakor!! :)

c-tea berkata...

atok..mana boleh bako..tak baiklah bagi perempuan..sama jugak macam tuala wanita..tak baik bako...no..no..sebabtu kakak tu bagi tips macam tu...adoi..atok ni

AiMaN berkata...

@Nurul Ashikintapi..komen kt bawah ckp xleh bako..huhuhuhu

AiMaN berkata...

@c-teasebab pe lak x baik..dosa eh? ke cmne?

shah berkata...

hahahaha..
bomoh nie..bomoh nie..

Along Usop berkata...

errrr.... ntah.. ade hadis/sunah kate jangan bakar ke?... hmm...

AiMaN berkata...

@Along Usopa'ah..tu la pasal..rsenye x penah jumpa lg..

~~Ticer Wann~~ berkata...

@c-tea ye ehh tak leh bako?? sangat tak tau..haha

AiMaN berkata...

@~~Ticer Wann~~penah bako ke?

GadisKecil berkata...

haha..petua oo petua..bgus betul :)

AiMaN berkata...

@GadisKecilsuka sgt! kih3

b a m b a m ' s berkata...

gud info!!hahahahha.. :D

Jemari MonteL berkata...

tanam jer.. same gak ngan tuala wanita, takleh bako.. sebaeknye tanam...

AiMaN berkata...

@Jemari MonteLowh..cmtu..tp, klu tanam..benda tu akan hancur x?

Cik Aish berkata...

wah masuk dalam petua atok la..sukanyaaa