Sabtu, 11 Disember 2010

KENAPA LELAKI TERTARIK PADA PAYUDARA?

Persoalan yang tidak pernah dirungkai….hahahahahaha

maaf kalau entry ini cucu rasa agak lucah..sekadar untuk menghiburkan hati membasahkan gusi je…hik3…

percaya x bahawa lelaki amat tertarik pada payudara perempuan? cucu perempuan tahu x? kalau xtahu hari ini cucu tahu lah ye..

nakalnakal2

atok pun x pasti apa yang menariknya pada seketul lemak dan daging itu..tapi atok hairan..kenapa benda itu lah yang orang lelaki geram dan gilakan..huh! kenapa ye? sejak semalam atok fikir…atok pusing-pusing,jalan-jalan,lari-lari dari blog ke blog..maka dapat satu idea..

idea yang merungkai misteri kenapa lelaki teramat suka pada payudara…

rupa-rupanya..semenjak hari pertama kita lahir…antara benda yang terawal yang masuk dalam mulut dan pertama kali kita tengok ialah payudara..semenjak lahir lagi, ibu yang menyusukan kita sehingga kita berusia 2 tahun..

selepas baligh, cucu lelaki dah x dapat lagi tengok payudara secara “live”…hahaha…sebab tu diorang geramkan sangat..mungkin ingat kat mak kot…hik3…

jadi perempuan..tutuplah dada mu dengan kain yang labuh supaya mata-mata golongan XY ini tidak tersiksa..orang lelaki bukan nak sangat tengok benda tu..tapi disebabkan golongan XX ini sengaja tonjolkan..maka, XY akan teringat kisah ketika bayi bersama ibunya…hahahahaha

ada tiga benda yang atok tahu tentang payudara..klik la kalau nak tengok

SILICON DI "PAYUDARA TATOO "
Patung yang membawa keuntungan jika disentuh payudaranya
Payu Dara Panjangkan Usia Lelaki

itu pendapat atok..cucu rasa sebab apa lelaki tertarik pada payudara perempuan? ada idea x?

Comments
33 Comments

33 ulasan:

aanie berkata...

hahaha..lawak la atok ni...

vampire's lovex berkata...

hahahahaahhahaa!!!

nO komen agaga

cik miera berkata...

no idea la atok..haha

kay yea berkata...

gadis2 skrg yg ske tayang..hukhuk~ ;D

i am S!L4H.. berkata...

ish3..tayangan yg berleluasa...

sAkUrA berkata...

macam-macam lah atok ni.. tapi,,, betol kot.. hehehe

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

sebab dah memang naluri org lelaki begitu..apo nak di kato laie..apo la atok ni..itu pun tak tau ko?apo la..huahuahua :)

Solihin Zubir berkata...

tertarik sebab lembik kowt.. hahaha...

Princess Feyqa berkata...

hahaha tu la pelik betul y laki suke mnda tu sgt huuu~

azi nur berkata...

ade info mengatakan..pandangan pertame lelaki pada wanita adalah pada buah dada nye...ouch! so scared! huhu

GenRe berkata...

mengarut

GenRe berkata...

Sebenarnya atuk yang gilakan payudara. kan kan kan? hahaha :D

cikk yaya berkata...

:) HAHA

aNa d'sKoDenG berkata...

ngehngehngeh..ntah ler..

alexa yussida berkata...

atok yg mkn garam dlu takkan tataw kot..kehkeh:p

Jejaka Terhangat berkata...

perempuan pon tau pasal ni..sebab tu diorang suka dok tayang2 benda tu..kunun2 utk tarik perhatian lelaki..

Jejaka Terhangat: Jom Belajar Bab Perkahwinan (Munakahat): Tebus Talak.

bloggerman berkata...

sebab tu yg terjojol suruh org tengok

fAez sHamyEleA berkata...

xtau la .. mgkin Allah suda jd kan laki mcm tu .. sbb tu la dorg suka .. hehe

ct amienah amyra as-sunnah berkata...

org laki suka sumting yg lembut2 kot..lgpn sudah menjadi lumrah alam...ya tak atok...huhuhu...

myssmie berkata...

haha...bru kenal atuk nie, chumell la atuk.. nk jd cucu buleh??

ANATI SOKI berkata...

1.sbb dr kecil diorng hidup dgn breast je :) tol kan? hehehe
2. sbb diorng tak de mcm tuh
3. sbb best.. wahahahah

Ibnu Darwin berkata...

wawawawawa

Shag berkata...

jadi perempuan..tutuplah dada mu dengan kain yang labuh supaya mata-mata golongan XY ini tidak tersiksa..

Ramai yang tutup / melabuhkan tudung mereka menutupi bahagian dada. Tapi, yang si tutup litup tulah, makin golongan XY nak. Salah siapa? Jadi, bukan salah XX dan juga mungkin bukan salah XY. Bila nafsu menguasai diri, semua benda nak. Konon tersiksa! Hmph~

Ini kata kata dari pengalaman sendiri. Dari belum pakai tudung smp dah bertudung ni. Hehe :P

Oda Alill berkata...

atok ni...topik bikin panas jek,hahaha.. ;-D

caliph shuriken berkata...

atok ni.. wlaupun sini sejuk lepas ujan, tp topik ni cukup panas ar, hukkk...

peni anani berkata...

hahaha... atok2.. kelako r...

azim berkata...

@ct amienah amyra as-sunnahbetul saya setuju.=D

Cik Bib berkata...

hahahaha.....pandai atok ni yer.funny~

Dea berkata...

gambar tuh xbleh blah..haha

nurul lalala berkata...

entry 18sx..naseb baek da cukup umo..hehe

yaya berkata...

sengal laa atok.
da lumrah cenggitu kowt.

syamimi fatin berkata...

btul ckp atok tu... sape suruh tunjuk, laki tgoklaa

dean berkata...

btol tuh..da ada show free..tgok la