Jumaat, 7 Januari 2011

PANAS - HERO MALAYA DIPIKAT GADIS?

HUH! bikin panas di tengah musim hujan ni…atok baru je dapat information dari seorang cucu tentang kisah seorang gadis cantik manis bercinta dengan HERO MALAYA…atok pun x pasti kesahihan cerita ini..

SIAPA HERO MALAYA TU?

semestinya adalah seorang pelakon..pelakon ni memang tengah menjadi buruan banyak mata-mata dara dan janda untuk dijadikan teman sehidup…semati mungkin tidak..hahaha..dengar khabar..HERO MALAYA  ni pernah bercinta sesama artis..namun hubungan mereka tidak kekal..yang pastinya, gadis yang berjaya memikat hatinya kini bukanlah seorang artis mahupun model..

kalau betul cerita ni..atok akan sahkan bersama gossip terbaru kalau atok dapat information..dengar cerita…MEREKA SEDANG HANGAT DIBUAI CINTA!..wah….

Comments
5 Comments

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tokk..sejak bile blog ni jadik blog gossip..wuuu :P

peni anani berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
efa nur berkata...

hahaha..sapakah hero malaya 2 atok..nak tawu jgk..!! plzzz....hahahaha ;p

miszpathetic berkata...

at0k ni mase mude byk bertasbih,,
daa tua baru nk bergosip,,huk8,,
kidding~~

O'gosh berkata...

rasa macam jala2 kat murai plak dah...