Jumaat, 7 Januari 2011

PETUA ELAK KENCING MALAM…ohh..mengerikan

hahaha..atok nak berceloteh puas-puas pasal petua orang tua-tua hari ni..

setelah bengun pagi bebuta je tengok kat tilam…BASAH!!!! Waaaaaa..kencing malam lagi..alamak..camne ni ek? cucu pernah x kencing malam? maksud atok, bukan tersedar, pergi toilet n kencing..ini masalah kencing masa x sedar..hahahaha…

atok dulu pun penah la jugak..x igt sampai umor bape..sampaikan masa sekolah rendah tu pun mama atok hamparkan plastik macam plastik lapik meja yang nipis tu kt tilam atok..huh! buat malu je..tapi, masalah tu memang ada yang dihadapi..

jadi datok kepada atok bagi la PETUA ELAK KENCING MALAM tu..apa katanya? pergi tangkap pepatung..dan letak di pusat…maaf..ini bukan anak patung yang cucu peluk tidur n buat main masak-masak..tapi serangga yang boleh terbang..haa! WTH?!?!?! nak kasi pepatung gigit-gigit pusat ke?

siapa yang x kenal pepatung..ini la dia..cantikkn?

imageimage

atok pun pelik..kenapa la ada petua camni..atok kene “kencing” ngn datok ke? hak3..tapi atok ada la jugak try..kih3…n sekarang dah x kencing malam..xtaw la pepatung ni membantu atau tidak..ataupun..kitaran biologi tubuh secara automatik akan menghentikan masalah kencing malam tu..

tapi sekarang ni dah ada bermacam ubat nak elak masalah kencing malam ni..masalahnya ubat tu boleh menyebabkan kompilasi pada jantung..kt SINI ada info lebih berilmiah..

yang pastinya..ada sejenis pepatung lagi yang mampu menolong cucu..nak taw apa..klik kt SINI (open in a new tab la)..

ANYWAY…cucu pernah kencing malam x? hahaha

Comments
5 Comments

5 ulasan:

O'gosh berkata...

hoho...rasa apa tenyeh pepatung kat pusat tu..idup ke yang mati nyer...ke..kena ternak pepatung kat pusat beberapa hari baru berjaya...haha

(x kencing malam...cuma curios...takut nanti lagi 2 3 taun anak lak kena..ble cuba..huhu)

armouris berkata...

lagi info tentang kencing malam di SIHAT SELALU - Hipnosis Atasi Kencing Malam

Tanpa Nama berkata...

A

Tanpa Nama berkata...

Saya ada msalah kcig mlm sjk from4 lagi.sya diam2 ja x nak bgi fmly thu pykit sya ni.ahr nya mak taw jgak.dia bli kan pampers utuk sya suruh sy pkai wktu nak tdo.mak kta dia x lrt nak agkt tlam sya hri2.dah g jpa doktor.dtor kta sya lemah kwln kcing pda wktu tidor je.dtor suruh sya ste je guna pampers time tdo.sya rsa mcm bdk2 plak tido kna pakai diaper,spai skrg.siapa yg kcig wktu mlm pkai ja pakai ja pampers sng.

ping pong berkata...

Petua yg bagus..siapa kencing mlm pkai je diaper