Selasa, 5 April 2011

ROKOK DIHARAMKAN KERANA BABI HARAM?

entry ni mesti menyentap perokok..kui3..mana x nya..meh tengok gambar keratan akhbar ni..

kalau kecik, klik pada gambar dan “zoom” kan

image

macam mana? agak-agak nak hisap rokok lagi x? x cukup lagi ke dengan fatwa mufti malaysia tentang pengharaman rokok? agak-agaknya kalau puntung rokok tu ada darah babi, apa hukumnya kalau kita letakkan puntung rokok tu kat bibir? kena samak x bibir tu lepas merokok? jeng…jeng…jeng…

atau, adakah puntung rokok di malaysia tidak menggunakan darah babi? siapa yang tahu?

atok x boleh nak bagi jawapan..cucu fikir la sendiri musibah merokok tu…hahahaha

imageimage

Comments
6 Comments

6 ulasan:

mia.lia berkata...

tp kalau dah ketagih tu cmne eh ? haha.. bpk lia pn dlu rokok jugak.. tp xtau skang isap lgi k tak.. dia curik2 rokok..igt kite xtau..hehe

cik bAtu berkata...

comel gamba anak babi tu....hahahaha

AiMaN berkata...

@cik bAtuagak comel..tp, hidung dia serius x comel..hahaha

AiMaN berkata...

@mia.liakalau ketagih, kene berhenti la..

syairahmohdanuar berkata...

err..takotnye.gelinye x(

AiMaN berkata...

@syairahmohdanuaruweek!