Khamis, 17 Februari 2011

CUCU NAK MASUK BLOGLIST peTUA KITA semua ???

ehem2..dengan rasminya..atok nak membuka satu bloglist khas untuk cucu atok yang sempat sahaja..atok hanya menyediakan 2 ruangan sahaja..satu ruangan mempunyai 25 blog..maka, atok akan peruntukkan 50 blog terawal sahaja untuk mendaftar dan diterima sebagai bloglist atok..
cara-cara nak masuk dalam bloglist
  • buat satu entry bertajuk AKU NAK MASUK BLOGLIST ATOK!
  • letakkan header blog / badge atok pada entry tersebut
  • linkkan kepada BLOG/ ENTRY ini..
  • kasi kepada atok url entry bloglist peTUA KITA semua tersebut pada ruangan komen entry ini
  • tunggu ruangan BLOGLIST ATOK yang akan atok buat dalam masa terdekat.
HEADER BLOG
header blog
BADGE BLOG
petua-kita-semua - Copy

CEPAT-CEPAT..SEMENTARA RUANGAN MASIH ADA..
Comments
50 Comments

50 ulasan:

Bella Bell berkata...

atok...ni dye....hehehe

http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

maisarah berkata...

salam. atok, cucu dah buat ikut arahan. hehe.

http://coratcoretsarah.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

pha is berkata...

atok, cucu dan siapkan apa yang atok dah suruh. ni ha yang atok mintak. hehehe..
http://pening-pala.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Budak Giler Cadbury berkata...

atok nina da buat mcm yg atok nak :)

http://ninacadbury.blogspot.com/2011/02/aku-na-masok-bloglist-atok.html

nur aisya humaira berkata...

Atok,nak join jugak..:)
http://wrmrsbrown.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

mia.lia berkata...

http://luvmia97.blogspot.com/2011/01/atok-oh-atuk-nak-masuk-bloglist-atok.html

ghee..hrp2 msuk la

Epola berkata...

http://epolarapurapu.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

tak sanggup nak kecewakan atok yg letih letih singgah blog cik Epo. hehe ^^

IMANSHAH berkata...

http://www.abgshah.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

saya join..salam kenal

Eyrique Ettiqaz. berkata...

http://cerita-al-kapoune.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

saya bukan atok tapi saya cucu kepada atok saya.hehe.

nyanyisunyi berkata...

http://www.nyanyisunyi-nyanyisunyi.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html


nak join gak...tp lom buat entry lagi

cik kite berkata...

atok ooo atok....cucu nk join nie...bole x atok?

http://inielaiesayaie.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

D i n berkata...

Atok..Cucu tumpang Join

http://din-harubiru-studio.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

cik najihah berkata...

atok...cucu join jugak

http://najihahfara.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

flippEr mErOon berkata...

na join jugaakkk:)
http://acidproperty.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

fasha berkata...

dah join daaaa :)
http://farahshahirah.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

silly_fizz berkata...

atok.atok.. teman pown nk join jugakk! :PP

http://fuzzyfizzyfizz.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

atiqa :) berkata...

nak jugak atok :D


http://tqalessthenthree.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

pha is berkata...

thanks atok....

Nurul Atika berkata...

atoookkkk!

http://ikachenta.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

fariza zulaika berkata...

atok, cucu datang kasi entry ni..hehe..

http://farizazulaika.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

rizwan's sweetheart berkata...

ni url cucu tok...

http://wanfeedahoney-myendlesslove.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Maziela_84 berkata...

atok...cucu budak baru...
meh la singgah blog cucu yerkk

http://nabamku.blogspot.com/

nyanyisunyi berkata...

assalam..terimakasih atuk..mudah2an murah rezeki dn bertambah ramai cucu2

zanox berkata...

salam atok!
nak join skali yerp...sudi2 lah jenguk blog eden yg x seberape nih..

http://iniblogsukasuki.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Thanks! :)

jomsantaisekejap berkata...

Nak join jugak....

http://jomsantaisekejap.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

w.a.n.i.e berkata...

http://dairysicikwanie.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

sy pun nak joint la
sy wanie

adam bin ismail berkata...

Great! Good information to share with others,i like it very much,thanks....

http://black-eyed-peas-team.blogspot.com
http://nascar-2011.blogspot.com
http://digital-cameras-stores.blogspot.com
http://computer-desktop.blogspot.com
http://view-cyber-shot.blogspot.com

Amoi Rawk Lilax berkata...

salam atok... sila lha lawati blog saye yerr... terima kasih... *wink


http://amoilicious.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

farasakura berkata...

cucu join ye atuk

http://miszfarasakura.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Irma A.Wahid berkata...

atok cucu nak join

http://irm4blues.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

aq islam berkata...

saye dah join atok...
http://aq-islam.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

c-tea berkata...

ct nak masuk..nak masuk..

ini link nya

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

kue ziya berkata...

siap atok ..

http://kueziya.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

ejulz berkata...

join jugak.. :)

http://kampung-kameq.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html#links

mss fix89 berkata...

atok da join da.....

http://satufantasi.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

GeminiGurlz berkata...

http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

b a m b a m ' s berkata...

atok..cucu nak tumpang berteduh.. :P

http://bambam-story.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

esya ann berkata...

salam atok..udah siap teman buat...ni link bog teman...

http://esyaann.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Encik Blogger berkata...

http://kepalalutut.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

ATOK~ cucu dah buat

Siti Noraisyah berkata...

Atok... Siti join ye.. ^^

http://ctsweet111.blogspot.com/2011/02/cucu-nak-masuk-bloglist-atokk.html

faidah misnan berkata...

atok... fai try ni.. i done..

http://faidahmisnan.blogspot.com/2011/02/cucu-nak-masuk-bloglist-atokk.html

HNMZ berkata...

Assalamualaikum, harap saya sempat lagi masuk segmen atok ni :) http://hanysismyname.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Lulu caldina berkata...

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

Dim Benihana berkata...

Join jugak...

http://islandofdim.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

hacker berkata...

http://hackerz91.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

hacker pon nak join gak...

Pembawa_Wacana berkata...

Aku join..

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

apezs shah berkata...

apezs dah JOIN...

http://sayaphalusinasi.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

el-janna berkata...

http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/nk-masok-bloglist-atok-yg-superb.html

atok sila2 terima!!

ainie惄 berkata...

atok.. aini pun join yer..=)

http://bebelanku-aini.blogspot.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html

sissyira berkata...

salam

yang terakhir kalinya.. =)

http://www.sissyira.com/2011/02/aku-nak-masuk-bloglist-atok.html