Sabtu, 5 Mac 2011

[VIDEO BULI] KELING BABI

tengok dulu video ni..



kenapa masih perlu sikap perkauman? kenana masih mahu membuli? melayu, cina, india, dll adalah sama sahaja..kita adalah rakyat malaysia yang bernaung bawah raja yang sama, menyanyikan lagu Negaraku yang sama dan hidup di bumi malaysia yang sama..


atok mengutuk sekeras-kerasnya terhadap mereka yang membuli pelajar india tersebut..diharapkan Allah dapat memberikan hidayah kepada mereka yang membuli..


Dunia Aku Ibu Muda: Ketagih join Contest atau GiveAway?

mata LENSA: KEMPEN TOLAK CADANGAN Ghauth Jasmon(NC UM) MENGENAI BAHASA INGGERIS

Comments
3 Comments

3 ulasan:

IeDa berkata...

eee... sakit nye hati tgkk..

cikcomot berkata...

sy dah pernah tgk video ni atok..

memang geram sangat2 kat orang yang buat video ni..

buat malu kaum sendiri..

AiMaN berkata...

@IeDaatok tengok pun rasa nak #$%^&*! je..