Sabtu, 5 Mac 2011

[GAMBAR] BATU TERAPUNG ITU PALSU

pernah x cucu tengok gambar ini? yang mengkaitkan kekuasaan Allah dengan batu yang boleh terapung

image

sebenarnya gambar tu adalah palsu semata-mata..gambar tersebut telah di edit oleh mereka yang tidak bertanggungjawab..bukan untuk menidakkan kekuasaan Allah S.W.T, tetapi kita hendaklah jujur dan ikhlas untuk menyatakan kehebatan dan kebesaran Allah..

gambar sebenar tersebut ialah :

imageimage

nampak x ada macam tongkat dibawah batu besar tu..hmmm..macam-macam la manusia sekarang ni..sengaja menggunakan photoshop semata-mata untuk kepentingan indivudu sahaja..

atok pun pernah nak sebarkan benda ni..tapi, nasib baik dapat tahu pasal penipuan ni terlebih dahulu..

*p/s : bagitaw kawan2 yep..

Comments
2 Comments

2 ulasan:

eqacashperlala berkata...

mati-mati ingat betul, rupanya tipu je..

pha is berkata...

betul or tak, ianya hanya batu... langsung x bleh bagi manfaat kat kita pon... tak payah la nak taksub ngan bende2 macam ni... kalau terapung sungguh pon, cucu x heran la atok....