Selasa, 8 Mac 2011

MEROKOK : LELAKI MACHO, PEREMPUAN SELEKEH??

hihihihi..sahabat blogger pada malam ni dihangatkan dengan topik merokok..

image

image

kes hari ini :

perempuan : lelaki merokok x macho, x hensem, pengotor, x tahu jaga kesihatan dan kebersihan..

lelaki : perempuan merokok nampak ok je..

hahaha..nak gelak pun ada..meh atok nak kongsi sikit pandangan atok malam ni pasal isu lelaki dan perempuan yang merokok ni..

sebenarnya atok pun x merokok, lagipun family atok anti-merokok..jadi al-selamatlah dari segala bala bencana rokok di rumah..tapi di luar x semestinya..xoxoxoxo..

kadang-kadang atok pelik jugak dengan perempuan ni..kalau duk bincang pasal lelaki merokok ni, pasti cakap lelaki merokok ni x macho dan berbau asap rokok la..tapi yang atok hairankan, ada jugak orang kahwin dengan perokok..ada jugak yang sudi nak berkapel bak cinderella dengan perokok..mungkin belakang pakwe atau suami diorang, diorang kutuk kot..hihihihi…(mana la taw kn)..kalau time kuar dengan pakwe nampak macam OK je perempuan tu telan asap bersama-sama..ye la, dah bercinta…bau kentut pun rasa wangi, inikan pula asap rokok..

kes perempuan merokok pulak..ini citer lama la..dulu time atok kecik2..ok je atok tengok makcik-makcik kat kampuang tu hisap rokok daun..cam syok je layan rokok daun ngn suami dia..ini apa citer lak perempuan duk kutuk perempuan hisap rokok ni? Jelez eh? ye la, merokok ni hanya untuk mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas je..jadi, yang x merokok ni mula la jelez sebab dah berusia tapi masih x pandai nak hisap rokok lagi..macam budak-budak..kah…kah…kah..

pape pun..ANDA DILARANG MEROKOK DI BLOG ATOK..hik3…

image

Comments
8 Comments

8 ulasan:

♥ LT Gadis Senjakala ♥ berkata...

hahahha....nk gak smoke...nyawa

MyRa QuEeN berkata...

ske ade post sy di snie...tq...
merokok ttp xbleh...

Shairazi Saidin berkata...

BUSUK weyh! X suke. bau taik wangi lg.

new update: http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/03/oh-crazy-myr-200-wasted.html

Tanpa Nama berkata...

merokok itu membahayakan diri dan orang lain..terang terang haram

Tanpa Nama berkata...

merokok itu membahayakan diri dan orang lain..terang terang haram

Anwar Faiz berkata...

tidak pada rokok

Anwar Faiz berkata...

tidak pada rokok

ijam ismail berkata...

dtg sini...dr SB