Selasa, 8 Mac 2011

[18SX] LUBANG DARA

cucu pernah x terfikir tuk cari lubang dara? agak-agaknya lubang dara tu kat mana ye? macam mana bentuk lubang dara tu? ada macam lubang idung x? atau macam astro? semua ada…

entah la..atok pun xtaw apa tu lubang dara dan apa yang ada dalam lubang dara tu..kalau sesapa nak taw tengok je gambar kt bawah ni…

lubang dara

dah nampak..hah…itu la lubang dara..siap ada awek kelantan lagi tu..hahaha..lepas tu awek bogel..hahaha..teruk-teruk betul keywords yang atok dapat hari ni..kenapa la blog atok ni menjadi tumpuan pencarian bahan lucah? keywords ni dapat masuk gara-gara entry ni kot :

atok xnk blog atok ni dinodai lagi..blog atok ni masih virgin lagi taw!…hahahaha

image

jangan lupa klik entry ni : Dunia Aku Ibu Muda: Ketagih join Contest atau GiveAway?

Comments
14 Comments

14 ulasan:

Bella Bell berkata...

hahaha...kelakarnya....adehhh~cian blog atok...

najwa's berkata...

hehe dah tak suci~~ :P

umie berkata...

hhhahahhahhaha..siyes kelaka..nasib baik x ternoda habis....=P

combi berkata...

tajuknye 18sx habis..haha

Azueriena Norash berkata...

macam2 ler diorg nie yerkkkk....salam kenal2 atok

sicomot-comel berkata...

huahuahua..

law atok dah ternoda,,makin bertambah la cucu cicit neyh nnt..
keh3

leyzajamil berkata...

chit..tipah tertipu..atok ni da idup lama dok kena kan orang aje ye?

♥ LT Gadis Senjakala ♥ berkata...

cehhhhhhhhhhhhh=P
ternoda i...masuk entry nih! tawuk

Nurul Mazni berkata...

erk.. terkejot kejap.. hahahha

farhaniza azman berkata...

demm tertipu~ hahaha..okey..jom visit saye balik...cepat2//=p

fRaMe+LenSeS berkata...

dasat toi orang dok mencari ni kan? hahaha

Terbelog berkata...

gilo

Tanpa Nama berkata...

HAHAHHA yang komen pom bnyak yang perempuan!!

████ Blog BuangMasa.com ████ berkata...

hahahahaha...
mula2 terkejut pulak ada entry nih..

dah abis godek, padan muko den!
tipah terrrtipuuuuu..

BuangMasa.com betul lah...