Selasa, 29 Mac 2011

KENAPA KUTUK ORANG COMEL?!?!?!?

geram betul atok..ade someone kutuk orang comel dan cun gitu..dah la kuit..eee…

atok memang nak marah ni..harap sabar je la…

imageimageimageimageimageimageimageimageimage

agak nakal la sapa yang buat gambar ni..monyet-monyet tu pulak macam taw-taw je nak amik gambar sebijik macam pompuan cute lam gambar…hahaha

atok x pasti la..sapa yang tiru sapa..adakah monyet meniru gaya pompuan tu, atau pompuan tu yang ngada-ngada nak buat aksi macam monyet…hahahaha

memang lawak habis la…

macam mana? nak buat muka cute lagi? hahahaha…

kesian kat awek-awek yang comel-comel nih….

sekadar berkongsi…hihihi

Comments
11 Comments

11 ulasan:

sabenazakey berkata...

monyet kan sama spesis ngan manusia,.
tp sape yg buattu jaat btol la. kcian mke comel dorang.!hu3

♥NuR SyAFiQah♥ berkata...

hahahaha...lawak giler!!

Finaz Jaafar berkata...

ahahahah..sangat tak bole blah !

AiMaN berkata...

@sabenazakeyhahaha..atok x buat..atok copy je pic tu...hihihi

AiMaN berkata...

@♥NuR SyAFiQah♥suka je..klu kne kt dri sndiri? hohoho

AiMaN berkata...

@♥NuR SyAFiQah♥suka je..klu kne kt dri sndiri? hohoho

AiMaN berkata...

@Finaz Jaafaragak kurang ajar la jgk...lawak pun lawak jugak..

Encik Bedak Sejuk berkata...

fffffffffffuuuuuuuuuuu
kiut jugak monyet serta orang utan tuh...
haha

maceklala berkata...

ahahhaahah adoyyy mangap ketawe lebey. kijam kijam laa sapa yg buat tu, ape pasal laa bole sepadan sumenye. agaga. pade yg buat tu tobat laa

ain frenky n BLog berkata...

ewm hahahaahahaahha...ewm mak oi,,,ssuai ,,,,hehee

=NN= berkata...

haha3 , . sabo jek lah , .
awek cun=ber0wk !
=)