Isnin, 11 Julai 2011

NAJIB JAWAB VIDEO NI!!

video ni panjang asalnya adalah 12:33 minit..kalau panjang video ni berkurang, tolong bagi taw atok..nanti atok akan upload yang full sebab youtube cuba sekat video ni dari diketahui orang ramai..tolong download video ni untuk sebaran umum

dalam video ini akan menjawab segala PENIPUAN yang dilakukan oleh NAJIB, pemimpin UMNO dan POLIS..lihatlah dengan mata hati sendiri dan nilaikan betapa kejamnya “anjing” UMNO..bukan semua Polis jahat..tetapi UMNO wajib bertanggungjawab atas arahan yang dikeluarkan kepada POLIS..

atok tidak mampu berkata apa kerana hanya sebak didada kerana rakyat telah DITIPU terang-terangan oleh UMNO dan BN..tolong sebarkan video ini kepada semua yang saudara/saudari kenali..ini adalah tanggungjawab kita untuk melawan penipuan UMNO-BN dan media PRO-UMNO-BN..

semoga Allah membalas jasa baik saudara/saudari yang berniat baik menyebarkan video ini kepada umum..

harap maklum..

SIAKAP SENOHONG,

GELAMA IKAN DURI,

BERCAKAP BOHONG,

LAMA-LAMA JADI MENTERI.

Comments
28 Comments

28 ulasan:

trigyy berkata...

nice sharing

~~su manje~~~ berkata...

em...................
baru sumanje tau..
thanks sharing

AiMaN berkata...

@~~su manje~~~ ok..welcome

Orang Kampung berkata...

suka tgok video ni..
tgok komen kt youtube, ada juga duk sokong najib.. bengong btoi.. huhu

Tanpa Nama berkata...

kenapa perlu persalahkan polis...?
polis hanya menjalankan tugas dgn menjaga keamanan negara....
lagipun sebelum nie kan dh dberitahu awal2......kenapa perlu berhimpun secara haram..?sedangkan memorandum trsebut boleh diserahkan mengikut saluran yg betul......
bersihkan hati sendri dlu..sebelum nk bersihkn ape bende lain laaa.....~

pRiNCe berkata...

tanpa nama : kenape tegur dengan jadi anon..berani la sikit nak menegur..:)

Wajah Sebenar Maria Ozawa Tanpa Make Up
Lawak Paling Bodoh Di Dunia

tina berkata...

@Tanpa Nama
tetapi Sultan Agoong sudah beri kebenaran utk buat perhimpunan ini.
Lagipun,merka bukan menyerang Istana hingga runtuh pon. Police hurts their own citizens!

dhilla nazli berkata...

tanpa nama; klo ikut memorandum yg betol un bukan nye dilayan.. hampeh betol..

btw atok thanks for the info.. i really didnt expect malaysia police will do this to them.. oh god...

AnakGanu berkata...

tak faham..polis tu melayu...orang yang ramai berkumpul pon melayu..kenapa melayu susah nak sedar?apa lagi yang tak cukup?kenapa mesti berhimpun dan buat video provokasi pada polis?kalau eksiden, polis jugak yang korang cari.kalau rumah kena pecah masuk,polis jugak yang korang buat aduan..ke memang korang dah rasa selamat sampai tak perlu ada polis2 ni..melayu hanyut dengan politik..bangsa lain sibuk nak majukan bangsa masing2..ekonomi bukan kita yang pegang..kita ada politik..memang...aku pon akui..kerajaan sekarang sangat banyak korup..sangat banyak...kita bergaduh sesama sendiri,lama2 politik bukan kat tangan kita dah..negara kita akan tergadai..tengok la pulau pinang..baca la sejarah singapura..aku golongan atas pagar..tidak hijau,tidak biru..tapi aku tahu kat mana nak lepaskan amarah..dah pernah bagi peluang kepada golongan hijau pon nak tadbir negeri aku..tapi hampa jugak..jadi,aku nasihatkan,kita kena lah bersatu..tak perlu nak tegakkan bendera masing2...penuhkan masjid,surau..kukuhkan ukhwah kita sesama melayu..bantu lah melayu tak kira bendera..majukan bangsa,ambik alih kuasa ekonomi..bukannya bergaduh sesama sendiri..

Tanpa Nama berkata...

tv3 ckp byk smpah...nmpk xde smph pn...knp diorg suke tipu mta rkyt?

Tanpa Nama berkata...

@AnakGanu yer sy stuju kata2 itu...nape perlu brgadoh sesama melayu sedangkan bangsa lain semakin memajukan diri...jgn jadikan pemahaman politik sebagai panduan dan kata pengukur sape salah, sape tipu, dan sape lagi...polis dibayar gaji untuk bekerja bukan setakat hari perhimpunan itu malahan seminggu mungkin sebulan atau semasa pengumuman kate nak buat prhimpunan lagi....mereka sanggup tinggalkan anak isteri dirumah untuk bekerja mcm tu...sape yang x mara kalau kena jaga aman untuk kepentingan orang lain sedangkan famili sendri? setiap manusia ade tahap kesabaran sendiri...yg lemah sabanyer akan bertindak la....sy amat tersentuh dengan video klip trsbut kerana jgn gambarkan semua polis mcm tu....ingatlah disebalik yang berlaku ade udang disebalik batu dan rugi bangsa melayu jugak....renungkanlah

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa Namaagreed!

Cik Aish berkata...

dalam keadaan kecoh mcm tu, mmg la polis kene bertegas..takkan polis nak layan org2 tu lemah lembut..emm mintak maaf..sy mmg tak sokong BERSIH.. :)

Cik Aish berkata...

@pRiNCe ni bukan soal anon ke tak anon...tp pendapat..dah la jgn la bergaduh sesama kt pasal isu bersih ni..menambahkan keruh je

~BUDAK-CINTA~ berkata...

kalau lah sume org kat dunia ni macam mamat yg last sekali tu... BERSIH malaysia n bumi ni...

Cik Aish berkata...

@tinammg la tak runtuhkan istana..tapi apa yg perhimpunan ni buat? merugikan..menjejaskan pendapatan peniaga lain yg tak bersalah...tu ke yg perhimpunan ni mahukan? jgn kerana kepentingan politik sdiri, org lain yg nak cari rezeki susah.

Tanpa Nama berkata...

mengapa perlu salahkan polis?....korang tau ker pertahanan negara ada berapa peringkat sebelum FRU yg datang?....kalu korang xtau, mmg bangang......kalu polis biasa datang, mungkin boleh bercakap lagi la....kalu FRU yg datang, xdak makna nya kalu bercakap lagi......mmg tue keje diorang.....korang cabar diorang, nasib la....tp pelik, bila org melayu yg ramai menyokong perhimpunan mcm nie.....tngk la siapa pengerusi perhimpunan....korang nak menghalalkan perkara haram ker?.....lg pon, pengerusi tue dah cakap, masalah pengikut perhimpunan, masalah sendiri, bukan masalah dia.....nmpk sngt keselamatan korang dia xjg...tp still insist nak pegi gak.....xker bodoh ker korang nie?.....aku menyokong polis buat keje mcm tue, bukan atas arahan UMNO atau pak najib, tp tue diorang nyer keje....salah?....sll korang maki hamun polis nie lembik la, xreti buat keje la....agak nyer, cara mcm nie la yg sesuai utk kembalikan kuasa sebagai polis supaya rakyat hormat polis itu sendiri.....tp, kalu dah mati, baru la korang nak salahkan polis la, UMNO la, kerajaan anjing la, apa lagi...bgtau!!!!....sendiri mau ingat la......sedih bila antara melayu bleh jd mcm nie....bangsa lain bukan main suka lagi....melayu makin merudum, dan terus merudum...mana semangat kesetiaan melayu dulu?!!!....disebabkan parti politik ja, sumer melayu berpecah!!!....melayu ka mcm nie?....melayu tue bleh idup sendri la.....xdak parti politik pon xpa la.....asalkan tanah kita, melayu kita, negara kita, kita sendiri pertahankan.....nak suruh PAS memerintah Malaysia?...boleh..xdak hal nya....tapi kalu dak menyokong si anuar yg dgn kes liwat, dgn kes video sex, dgn memberi sokongan atas ambiga lg, adakah ini parti yg menyokong ISLAM dan mampu memajukan Malaysia dan seterusnya menaikkan nama ISLAM???????

Tanpa Nama berkata...

apa yg aku lihat dari video ni, org awam yg mahu semua ni terjadi, pihak berkuasa dah kata JANGAN! so jangan la... kenape menyusahkan negara! mana tanggung jawab u all pada negara kalau u all betul2 sayangkan negara?

dlm video,,, yg pi kejar lori FRU tu ke nape? gila?

sebelum FRU buat semburan,,, arahan dan amaran telah diberi! kenape tak patuh?

Pembawa_Wacana berkata...

Dunia akan dipimpin orang yang dungu dan bodoh dari segi agama.... Rasuah berleluasa.... Rakyat yang cintakan agama akan ditindas....

Itu sememangnya sudah diberi amaran awal-awal..... Jadi....tepuk dada tanya iman korang masing-masing...

yang pasti.... Zaman sekarang ni adalah zaman akhir zaman... Zaman fitnah terbesar.... Siapa yang pegang kuasa... dia ada kelebihan mereka-rekakan cerita....

Aku hanya cintakan keadilan dan sayangkan agama.... BERSIH dan Polis.... aku tak nak masuk campur.... Cuma jangan duk bertekak guna emosi.... guna la pemikiran anugerah Ilahi dan berlandaskan iman dan taqwa masing-masing...

Tanpa Nama berkata...

HIDUP POLIS YEAHHH...KORANG INGAT BOLEH LEMAH LEMBUT..APA NAK NEGO2 LAGI...TEMBAK JE WATER CANNON NGAN TEAR GAS...TIME UTK NEGO2 DAH LAMA HABIS SEBELUM 9 JULY LAGI...NENEK TUA KE BUDAK KECIK, ANDA DTG , TANGGUNGJAWAP ANDA...

Zulfikar Hazri berkata...

sooo ape nak jawabnya? video mcm ni, dalam media massa pun ada tunjuk, takda ape salah pun...

protester la salah, take over KL.. so polis kena amik tindakan untuk pihak majoriti.. PENDUDUK KL...

Tanpa Nama berkata...

org kena hambat, keling ambiga tu duk sengih2.."dlm hati dia kata, bodoh punya melayu..."

jakun endau rompin.. berkata...

lembu-lembu ni dah diberitahu dan dicakap dengan bahasa melayu jangan buat perhimpunan haram tapi tak faham-faham jadi bahasa yang polis gunakan tulah secara yang terbaik untuk mendidik lembu-lembu ni... apa sebenarnya tok-tok, bapak-bapak, emak-emak dan anak-anak lembu ni nak perjuangkan?...27 juta rakyat negara ni tak menyokong lembu-lembu ekor beputar ni..yang menyokong hanya berapa ribu je.. suara majoriti siapa perlu didengar?

Tanpa Nama berkata...

korang bangang ker aper...video kat atas nk crite pasal penipuan media n kerajaan sedia ada...nak korang bukak mata.kat tv crita lain..aku pun atas pagar..xsokong mane2....korang tgk SPR punye semakan daftar mengundi,org umur 120 thun pun masih valid untuk mengundi.wujud lg ker org 2.ramai plak 2.apercer??...bkn cm2 nak halang rakyat sendiri...korang tgk k.video fru banteras patriot..aman jer,xde kekerasan pun..atas dasar yg sama 2 2 dikatakan perhimpunan haram.pasal isu hijau memerintah korang kate xde aper...memangla...dah duit kerajaan pusat yg kontrol...nk ckp aper...best aper hijau memerintah...pusat hiburan tutup,snoker tutup..xder maksiat n xder perjudian.ARAK PUN ORG MELAYU XBLEH BELI GENG..bukak la mate geng...bukan nk memberontak tp ni hak negara demokrasi...aku pun xsuke ambiga...tp idealogi untuk bersihkan pilihan raya ni bagus...kite selaku kaum majorati pun dpt hak yg sepatutnya,jika SPR xtercemaR..kte gabung sume rakyat malaysia suarakan hak kita...jgn jd pengecut...hak kita,negara kita...sama2 perjuang kan...jgn pandai bercakap tp xbertindak...assalamualaikum...wassalam

Butterfly Princess berkata...

Assalamualaikum..
Pakcik Tanpa Nama berkata, kt kelantan ader snooker yer..Tok guru lagi rasmi..jgn silap yer..cuma p.wayang jer tak der(^_^)v
Wassalam

din17000 berkata...

@Cik Aish polis xperlu bertegas sbb kami xbuat ape2 pn..hanya berhimpun secara aman...sy ada di situ sy tau mcmn salah gn kuasa polis pd ms tue...wallahu'alam

din17000 berkata...

kenapa semua duk fokus salah bersih sj..patriot buat himpunan xde plk marah ye...lembu sebenar xberani melawan tuannya dan hanya ikut sj ape yg tuannya suruh

Tanpa Nama berkata...

da tau xpat permit wt per peg berhimpun... lepas 2 nk slh kn polis dgn kerajaan... mng la korg ni komunis yg merosok kn negera... dunia mng nk kiamat, tuhan da tunjuk kn pe yg tertulis........