Selasa, 29 Mac 2011

[GEMPAR] ALIEN DITEMUI DI MEXICO

wah…terkejut atok bila dapat tahu pasal alien ditemui ni..bukan apa, sebelum ni asyik tengok citer pasal alien je..tapi, alien yang betul-betul alien wujud ke?

pelik…hurm..atok x tahu la makhluk asing ni wujud atau tidak..sebab, kalau dibaca di media massa..berlambak cerita pasal makhluk asing ni..mungkin ada benarnya makhluk asing ini wujud..atau, adakah makhluk asing atau jin ini tergolong dalam golongan jin? kalau makhluk asing ini sejenis jin, maka ada benarnya makhluk asing ini wujud kerana jin sememangnya wujud seperti yang dinyatakan oleh ALLAH..hanya ALLAH yang MAHA MENGETAHUI..

atok terjuma satu artikel dan video pasal makhluk asing yang ditemui di mexico..jadi, atok nak kongsi la sikit-sikit dengan cucu..nak baca? atok petik sikit ye? pastu kalau nak baca artikel penuh klik je kt sumber tu..

In late 2009, scientists had their brains stormed in a case that left the world stunned. A carcass of what is claimed to be a baby alien was handed over to them by a Mexican farmer, Marao Lopez who captured the creature alive in 2007. He found the alien caught in an animal trap. He got so scared by the look of the miniature beast that he tried to kill it by drowning it under water in a ditch. But it took him three attempts and few hours before he could finally kill it. He had to hold it for several hours under water before it died.

imageimage

sumber : Alien Baby Found in Mexico - Aliens on Earth

hohoho..agak menakutkan jugak la..amacam? nak percaya x eh?

cucu pernah nampak makluk asing x?

Comments
4 Comments

4 ulasan:

mzhany berkata...

erkkk smpai merah kepala hotak dia tuh, terkepit agaknya. ummm rupa mcm yg selalu digambarkan kan...

toyolkiut berkata...

toyol tu tmasuk gak ke dalam kategori makhluk asing??
hehe..

xpnh la atok..
alien tu dok kacau kt ngeri omputih je kot.. orang sana je asyik jumpe depa ni..

AiMaN berkata...

@mzhanyskali tgk mcm cicak je..hihihi

AiMaN berkata...

@toyolkiuthahaha..ye ke toyol ni makhluk asing?

mgkn ye kot..ada mcm rupa toyol je