Jumaat, 14 Januari 2011

PEREMPUAN BULI LELAKI

betul ke perempuan suka buli lelaki? hahaha..yup betol..xnk caye? ni buktinya

buli4084b

waaa…jahatnya! dah la di kick di bahagian paling sensitif…hairan atok tengok camne laki ni boleh kene buli..apa silap dia eh?

tapi ada satu lagi buli yang lebih teruk..BULI SEKSUAL…jeng…jeng…jeng…

best ni

hohoho…yang ni lagi dasyat..sakit mata atok menengoknya..ramai pompuan muslim sekarang pakai seluar ketat macam “tight” ni..atok pun x pasti apa namanya..huh! tergoda jiwa raga bila nampak..mengiurkan..mengancam habis..memang terbuli la mata atok ni..asyik nak menatap je…

jadi perempuan-perempuan diluar sana..cukup la membuli seksual dan jiwa kaum XY..

ADAKAH CUCU PERNAH MEMBULI LELAKI? hik3….*jawab!!!

Comments
17 Comments

17 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

penah tok...=p

CahayaCintaIlahi berkata...

hehe "buli seksual" yg tak tahan tu huhu

O'gosh berkata...

haha...antara sedar dengan tidak..maybe pernah..

atie berkata...

hahah..speechless..BTW..saya memakai pakaian sopan yang tidak menjolok mata..biarla org ckp tak ikut trend..tudung bukan tudung ikin, mahupun shawl..baju blouse yang biase dan seluar slack or khakis bukan suar legging..hehe

kaum adam berkata...

banyak kali ana kena buli da.. tak guna betul betina...

nurul lalala berkata...

xpenah pon buli mereka..mereka yg buli sy adalah!huhu

~WaNniE~ berkata...

eh....sama laa kita nurul lalala....
xpernah buli mereka...tp mereka selalu buli saya

riyaANAKgadisspakMOKTAR . berkata...

pernah tampao pp dak lelaki secara tibe2 . kire buli x tokk ?? haha . x sengaje pongss .

mimie berkata...

ala sepak sket je. dia xnangis tu kira ok la tok.ehehe!

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

isk...isk...
pernah buli sket2 jer tok


"KATAK PURU boleh dimakan?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

Mr iz berkata...

skarang ni banyak pembuli...ha ha yang jd mangsa si mata....bkn lebam,juling jadinye tu...he he... bahaya....emmmm

rockinsudu berkata...

tu bukan buli. tu seksa tu. hehe

papabear berkata...

buat pa atok tengok lama2? hahaha

syuwai berkata...

miahahaha..

ganaznya p0mpuan2x tu pi buli budak lelaki..

ish2x

Tanpa Nama berkata...

The Palestinian leader Mahmoud Abbas' recent drastic reorganization of the national security is one sign to this effect. Purchasing used press will also save you considerable amount of money. Several news reports, writers, and analysts play a crucial role in the development of global news undoubtedly. Newspaper companies should be seeking to have subscribers to their service where breaking news can be emailed and send to blackberries and cell-phones. The dishes and ingredients differ slightly from region to region, with each region having their own specialties.

Also visit my web blog click here

Tanpa Nama berkata...

If you are like me and love garlic, you are already too late.
5 will decrease the availability of lead from your soil.
Wood can be used as long as it's not treated with chemicals.

Here is my web-site: incertitude

Tanpa Nama berkata...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump