Ahad, 14 Ogos 2011

“BERSAHUR” DIRANJANG

dipetik dari mymetro

image

KUALA LUMPUR: Memalukan apabila ramai lelaki hidung belang, termasuk berusia emas, terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan lelaki Islam pada bulan mulia ini.

Nyata lelaki terbabit longlai dengan tarikan istimewa di kelab itu. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana hanya dengan bayaran RM40 sejam, pelanggan bukan saja boleh mendapatkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.

Wartawan Metro Ahad yang menyamar sebagai pelanggan di kelab itu mendapati khidmat hiburan ditawarkan menarik perhatian, terutama mereka yang lemah iman.

Dibuka seawal jam 9 malam, pelanggan boleh menempah mana-mana 20 pelayan yang sedia menemani hingga ke pagi. Layanan diberi juga terserah kepada pelanggan, sama ada ingin berhibur di bilik karaoke atau menjadi teman menari dangdut sampai ke pagi.

Berdasarkan perbualan bersama seorang pelayan, dia bersetuju dibawa ke mana saja destinasi diingini, asalkan pelanggan sanggup menanti sehingga tamat waktu bekerja dengan bayaran tertentu.

sumber : myMetro‘Bersahur’ di ranjang

kih..kih..kih..ini memang terbaik punya..ada ke patut..orang lain tengah syok duk tarawih dan tahajud malam-malam, ada jugak yang tengah khusyuk layan nafsu..haish..bulan yang tak ada setan pun dah macam ni..kalau ada setan macam mana agaknya?

insaf-insaf la…sebolehnya tutuplah tempat-tempat maksiat tu sempena bulan ramadhan ni..kalau tak mampu tutup pun..haramkan kepada yang muslim..tapi, masalahnya orang muslim la yang ramai..hahahaha..macam mana nak niaga kalau melayu tak datang kan?

hurmmm…

siang berpuasa..malam mentekedarah…agak-agak dapat pahala dan dosa sama banyak x? hehehehe

Comments
27 Comments

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ambien 10 mg ambien side effects double vision - ambien withdrawal + infants

Tanpa Nama berkata...

buy xanax online no rx xanax dosage mayo clinic - xanax side effects hearing

Tanpa Nama berkata...

buy diazepam buy diazepam online from u.k - can i buy diazepam

Tanpa Nama berkata...

diazepam 10 mg diazepam 2mg buy online - buy diazepam online legally usa

Tanpa Nama berkata...

diazepam 10 mg diazepam 2mg nebenwirkungen - buy diazepam 10mg online usa

Tanpa Nama berkata...

diazepam online diazepam dosage conscious sedation - diazepam cats

Tanpa Nama berkata...

ativan 2mg ativan uses effects - ativan side effects in adults

Tanpa Nama berkata...

can you buy xanax online generic xanax imprint - xanax pills wikipedia

Tanpa Nama berkata...

lorazepam without prescription ativan overdose children - lorazepam 1mg beer

Tanpa Nama berkata...

ativan medication buy lorazepam 1mg - generic ativan dosage

Tanpa Nama berkata...

cheap ativan online ativan overdose emedicine - lorazepam 1 mg compared xanax

Tanpa Nama berkata...

buy valium from india what does generic valium look like - roche 10mg valium effects

Tanpa Nama berkata...

purchase ativan ativan withdrawal program - ativan 59

Tanpa Nama berkata...

soma buy soma-online.org - soma drug literature

Tanpa Nama berkata...

buy cheap soma what is soma medication used for - carisoprodol 749

Tanpa Nama berkata...

ordering ambien online ambien dosage more drug_side_effects - dosage range of ambien

Tanpa Nama berkata...

order diazepam valium vs xanax mri - 800 mg valium

Tanpa Nama berkata...

buy soma online buy soma online - buy watson brand soma online

Tanpa Nama berkata...

soma without prescription carisoprodol legal status - medication stronger than soma

Tanpa Nama berkata...

valium online pharmacy valium 20mg street price - valium dose get high

Tanpa Nama berkata...

buy soma online buy soma saturday delivery - order soma mastercard

Tanpa Nama berkata...

ӏ got this web pаge from my friend who tolԁ mе on the
topiс of this wеb page and at the moment this time I am vіsiting this web page аnd reаԁing very informatіve articleѕ at thіs place.


Feel free to surf to my weblog; payday loans online
Feel free to surf my homepage : Payday Loans Online

Tanpa Nama berkata...

I benefit a firm that is planning to e-mail a number of our media
contacts from our Pr release blog posts. The primary problem We are
running into is getting a service that does not require opt-in.
Does anybody have any suggestions?.

Here is my weblog :: Transvaginal mesh Lawsuit

Tanpa Nama berkata...

I don't know if it's just me or if perhaps everybody else encountering issues with your website.
It seems like some of the written text on your posts are running off the screen.
Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too?

This may be a problem with my browser because I've had this happen before. Thanks

My web blog irgwbpqol.tcsq.qypvthu.loqu.forum.mythem.es

Tanpa Nama berkata...

Thank you a bunch for sharing this with all folks you really understand what you are talking approximately!

Bookmarked. Please additionally talk over with my website =).
We can have a hyperlink trade arrangement between us

Look into my website Affordable-Dental-plan.org

Tanpa Nama berkata...

It's enormous that you are getting thoughts from this article as well as from our argument made at this time.

Also visit my web blog - cost of dental implants

Tanpa Nama berkata...

hello there and thank you for your information – I have certainly
picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues
using this website, since I experienced to reload the website many times previous to I could get it to load properly.
I had been wondering if your hosting is OK?
Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I'm adding this RSS to my email and could look out for much
more of your respective fascinating content. Ensure that you update this again soon.


Also visit my website - cheap dental plans