Rabu, 30 Mac 2011

BLOG SIMPLE, TOLONG CHECK JAP..

pernah x ke blog cik senyumSOYA? belum? blog dia bernama senyumSEINDAH kachangSOYA..

http://otakkosongblog.blogspot.com/2011/03/atok-saya-jadi-promoter.html

seruis atok nak bagitaw yang…ehem..ehem..ini blog perempuan yang paling simple dan menarik yang pernah atok jumpa..

dengan latar belakang yang putih mulus dan templete yang simple amat menyenangkan pembaca..apa yang atok suka ialah tidak ada widget yang serabut macam blog yang lain..apa yang kurang dari blog-blog lain ialah, blog senyumSEINDAH kachangSOYA ni xde nuffnang..atok pun hairan..

atok x pasti la, adakah cik senyumSOYA ni x tahu pasal nuffnang,heartbeat,churp-churp n pengiklan lain-lain..tapi, yang pastinya blog senyumSEINDAH kachangSOYA memang xde iklan..hihihi..ataupun, memang sengaja cik senyumSOYA xnk letak iklan..

image

pada atok..blog senyumSEINDAH kachangSOYA masih lagi ditahap yang ringan..mungkin sebab kurang widget yang pelik-pelik menyebabkan blognya senang untuk di loading..

kalau bab entry..pada hemat atok, masih lagi kurang faktor “kaw”..masih banyak yang perlu ditingkatkan..selitkan sikit unsur humor dan informasi serta cerita sensasi dalam entry..

ada satu entry yang menarik minat atok..sapa yang x baca memang rugi..pasangan yang hangat bercita dan dah kahwin amatlah digalakkan..nak baca? ni linknya : senyumSEINDAH kachangSOYA: :: bila AYANG & ABANG hantar surat ::

x ada yang atok mampu buat, hanya bagi pandangan..hihihi…*wink2 ( kelip2 mata)..kepada cucu-cucu yang lain..kalau ada nasihat untuk cik senyumSOYA boleh ke blognya..mana la taw..ada otai2 nak bagi pandangan sikit..cik senyumSOYA amat perlukan anda…hahaha

kepada cucu lain..nak cuba promosi blog di blog atok? klik link ni : SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua

Comments
1 Comments

1 ulasan:

senyumSOYA berkata...

waa.. atok..maceh2...
pasal nuff2 smua tu tau tapi x reti nak letak...hehehe.. kalau sudi tolong ajar2..
sebab sya masih bru belajar..
tengah cari identiti diri untuk blogg (^^~

maceh byak2 atok~