Rabu, 30 Mac 2011

[18sx] STRAW BERBENTUK KEMALUAN..*bodoh

image

hahahaha…ada jugak straw gini..terkejut atok tengok..ada ke orang nak guna? sapa nak guna?

lelaki gay?

perempuan gersang?

teruk betul sapa yang buat design straw ni….hahaha

nak tengok lagi gambar?

image

siap jual berkotak-kotak lagi…bukan satu jenis je jual benda ni…ada berjenis-jenis lagi..tapi, semuanya design sama

image

lepas ni..jangan tinggal komen nak tanya kat mana jual straw ni pulak ye…hahaha

ada ke yang nak beli? hahahahaha

Comments
13 Comments

13 ulasan:

cik najihah berkata...

uish..ade jugak macam tu ek

cik bAtu berkata...

nk tanye jgak....
kt mane jual straw ni atok ??tehee~~

sicomot-comel berkata...

uwekkk..

tak lalu nak minum air guna straw neyh ~,~"

*siyes nak muntah

mzhany berkata...

eiii tak lalu tak lalu la nak guna

Red berkata...

uwwwwwwwwwwwww...[o.0]!!!

Ana Montana berkata...

euwwwww..
pikir byk x kot nak guna ke x..

encHIx laNDax berkata...

belikan aku ley??huhu

AiMaN berkata...

@Ana Montanammg sah2 atok xnk guna...hahaha

AiMaN berkata...

@encHIx laNDaxnak berapa? hahaha..mahal kot

AiMaN berkata...

@cik bAtukolumpo ade kot..hihihi

Aina Husna berkata...

hahaha.. mesti laku.

budak kampung berkata...

wekkkkkk gua takmau nanti orang kate aku gay hahaha

Mila berkata...

macam2 org zaman skrg ni..kreatif tak bertempat...:)