Rabu, 16 Februari 2011

[ GEMPAR ] KTMB MENGGALAKKAN VALENTINE’S DAY?

atok mendengar khabar la..iye ke? atok pun terkejut jugak mula-mula..tapi bila atok tengok dan baca poster ni atok jadi semakin konfius..koc-retro-cinta

KOC RETRO CINTA pada 14 FEBUARI 2011..

hairan atok..kenapa perlu promosikan koc retro cinta ini pada 14 FEBUARI 2011? kalau untuk yang sudah berkahwin sahaja, kenapa perlu pada tarikh yang sama dengan VALENTINE’S DAY? pelik betul..

harganya adalah RM100 untuk 1 PASANGAN..adakah pasangan yang sudah berkahwin sahaja yang dibenarkan tempah? atau macam mana sebenarnya ni?

atok x faham la..ada cucu yang boleh jelaskan x?

ataupun sambut RAKYAT MALAYSIA BERAGAMA ISLAM DIHARAMKAN MERAIKAN VALENTINE’S DAY, TETAPI DIHALALKAN MENYAMBUT RETRO CINTA..hahaha..

pelik betul sekarang nih..

Comments
3 Comments

3 ulasan:

pha is berkata...

orang sekarang kira nak untung je tok. dah tak peduli halal haram.. hehehehe

WanFadhilah berkata...

ish3.. memang langsung tak pikir halal haram ke ni.. emmm

Saya Seorang Pelancong (5): Kundasang War Memorial

lea berkata...

errr ade jugak cmtu ye...