Khamis, 17 Februari 2011

[ JAWAPAN ] PEREMPUAN 7–9 TAHUN DIROGOL MASIH BERDARA?

Sudah 2 kali atok mendapat sol;an yang serupa..soalannya berbunyi :

adakah seorang perempuan tu masih dara lagi kalau di rogol semasa kecil dalam umur 7 hingga 9?

Atuk klau pompuan kena rogol mse umur 7 hingga 9 tahun dikira tiada dara ke tuk???

hmmm…atok x tahu nak jawab macam mana..atok pun x pasti adakah kanak-kanak perempuan berusia 7-9 tahun yang telah dirogol hilang dara ataupun tidak..

cucu rasa, agak-agaknya bilakah dara itu terbentuk? adakah selepas baligh? atau semenjak lahir lagi? kalau semenjak lahir sudah ada dara, maka dara itu mungkin hilang jika “ehem-ehem” lelaki itu tertusuk kedalam..hohohoho

kalau lah dara itu terbentuk selepas baligh..dan kebiasaannya perempuan baligh seawal usia 11 atau 12 tahun..maka kanak-kanak tersebut tidak akan hilang daranya kerana daranya terbentuk selepas dia baligh..

tetapi atok x tahu dara itu terbentuk bila…ada sesiapa tahu x?? hmmm…boleh kita kongsi..

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Budak Giler Cadbury berkata...

ok nina jujur tatau nan jwb apa -.- kuno skit bab2 ni ..

manggosteen berkata...

tak tau la tok..selama ni tak penah lak terpikir soalan camni..bila tok buat ni ada rassa ak tau..

misza berkata...

jawapan yang berbentuk soalan juga la ni. kena rujuk dengan doktor.

d406 yen berkata...

hye tok, asyik wat entry pasal dara je....ader seswatu t'pendam ke nie??

yes dye still dare kalo pensel pendek. hehehe

pha is berkata...

uih, ni nak kena blajor ilmu pendidikan seks ni... hehehehe

Tanpa Nama berkata...

haha..atok, atok... hymen tu ada sedari dilahirkan lagi..kalau selaput dara tu terbentuk lepas baligh konpem makin ramai kanak2 yg belum baligh kene rogol...hahaha.. so kesimpulannya kanak2 yg kene rogol tu memang hilang la dara dia melainkan dara dia tu elastic... (ni apa yg cikgu anatomi aja)

Tanpa Nama berkata...

kawan kyte buat seks.. tapi tak keluar darah.. adakah msih ade daree??

Tanpa Nama berkata...

ni smua nk bg budak2 bce.. ap tah soalan cm ni kuo.. buruk akibatnye..lg2 budak2 kecik persaan ingin mncuba 2 bnyak... renung2kn lh