Isnin, 8 November 2010

SILICON DI "PAYUDARA TATOO "



ni cerita pasal mat salleh yang sangup untuk mencantikkan tatoo pada kaki nya..bodoh betol dia ni..xde keje ke? ada ke...dah la buat tatoo..pastu nk tambah lagi silikon pada payudara tatoo tersebut..kalau buat camtu makin naik nafsu ke ko tengok? makin geli ade la..kah3...

bagaimana caranya???

JANGAN CUBA KAT RUMAH !!! BUAT TATOO NI HARAM BAGI MUSLIM DAN MUSLIMAT

INI TATOO JE..panjang bulu kaki..hahaha

cucuk jangan x cucuk..hahaha

letakkan silikon..bagi yang nak save budget boleh letak batu..baru mengancam..hahaha

da siap..teransang x anda tengok?

BAGI YANG MUSLIM : SEKALI LAGI AMARAN..JANGAN TIRU..BUAT TATOO ADALAH SATU DOSA...

credit to : borak kosong
Comments
12 Comments

12 ulasan:

dayah SnoW Heuka berkata...

warghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! @_@ sakit seyh!!!

arezura berkata...

SENGAL GILERR SEHH...

AiMaN berkata...

hua3...jangaN BUat

f.A.r.A.h berkata...

sengal! haha

vampire's lovex berkata...

bengOng ke hapew...hoho

AiMaN berkata...

xde keje...buat bende bodoh..hahaha

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

pergghhh...kat kaki nafsu aper

AiMaN berkata...

hahaha...naksu kuda..

mzhany berkata...

eh muka dia mcm wrestler laaa....

Ibnu Darwin berkata...

euuwww....

noraznida berkata...

hahahaa...ntah pape...!!

da[Y]un berkata...

apa kejadah la dia org ni..sakit tu!