Isnin, 8 November 2010

VIDEO LELAKI YANG STYLO

HAHAHA...first time aku tengoh seorang lelaki yang begitu selamba..hahaha..nak gelak pun ade..kalau aku buat macam ni dalam kereta dulu time ayah aku drive..mesti ayah aku akan cakap..NAK KENE TINGGAL KAT LUAR?? NYANYI KAT LUAR..

terus menyepi aku duk lam kereta..buat2 baik..hahaha

dalam video ni, bapak@abang dia memang selamba dan cool abis..soo, kalau mana2 dara2 & janda yang nak cari suami..cari la yang macam ni..kompen co0l je rumah tangga korang..walau korang yang mula baling kuali dulu..hahaha...




budak ni nyanyi lagu BANANA PHONE..ala..lagu time kecik2 dulu..hehehe..kiut miut jugak budak ni menari...geram aku menengoknya..hahaha...

SEMPENA MINGGU EXAM NI..ELOK LA KORANG RILEK2 KAN OTAK..LAYAN VIDEO NI JAP..BUKAN PE..MENGELAKKAN STRESS..
Comments
0 Comments

Tiada ulasan: