Isnin, 8 November 2010

ORANG ARAB SUKA BELA BINATANG PELIK eh??

KREDIT TO MISS HANA FOR PICTURE...

ini gambar bukan di edit..memang la tulisan kat bawah tu diedit..tp pasal tali dan gambar2 selepas ini bukan gambar di edit..cewah..hahaha




anda percaya harimau boleh jadi haiwan peliharaan yang baik?

malah boleh tolong cari rezaki lagi..xnk caye?? tengok gambar kat bawah...


yang ini biasa la..harimau kejar binatang macam kancil tu..hehehe..
dalam national geografi pun korang selalu tengok kn??


dah dapat..padan muka.."aku x nak lepas ko kancil" kata harimau tersebut....
mana tuan aku ni? berlenggang pulak pak arab nih..



da lama aku gigit ni..kan mati pulak binatang ni..gigit manja2 dah la..
macam love bite gitu..hahaha..cepat la sikit pak arab oii..


pandai pulak kancil ni buat muka kesian...
nak suh aku lepas la tu..xde nye aku nak lepas...hahaha

"pegang kuat-kuat,kalau terlepas aku sembelih ko rimau..hahaha" kata pak arab..

dah mati pun kancil ni...ALHAMDULILLAH..xde la menyeksa lama sangat di gigit rimau..

"balik nanti aku nak goreng masak kicap, ko nak makan gulai ke rimau?" tnya pak arab..
lalu rimau menjawab..
apelah ko ni..macam la aku x boleh makan mentah2..
aku nak makan sekrang jgk..klu x aku makan ko balik" kata rimau..


begitulah alkisah rimau dan tuannya,pak arab..lalu mereka pulang bersama rezaki tersebut..mereka hidup aman damai..hahaha..lepas ni, x payah lagi pakai anjing nk pergi memburu..dah la kene samak kalau tersentuh anjing...pakai je rimau..senang..hahaha

tapi bukan semua rimau kejam..ada juga rimau baik..tengok la video ni..


betapa haiwan pun punyai perasaan untuk menolong walaupun berlainan jenis..kita??
Comments
2 Comments

2 ulasan:

rara membebel berkata...

nak bela harimau T________T

AiMaN berkata...

hahaha,,boleh je...jom pegi carik kt utan