Selasa, 9 November 2010

IKLAN DEEPAVALI FINAS 2010 BUAT HAL?

Ape yang x kena dengan IKLAN DEEPAVALI FINAS TAHUN NI? JOM TERJAH..hahaha



Owh..ini rupanya...I MALAYSIA punya pasal..hahaha...pada ok aku ape iklan ni..

tapi macam menggalakkan pertukaran agama je..? pe cerita atok?

pertukan agama..oleh mamat india tu ye? dia memeluk islam? salah ke? cuba cucu tengok kat luar..tepi kedai runcit pak abu tu..siapa yang tebar roti canai untuk atok tiap2 petang? RAMLI kn? dia pun india jugak..n muslim..jadi atok rasa iklan tu x salah..

tapi atok..iklan TV3??

iklan tu memang salah..tu bukan iklan 1 malaysia..tu iklan mensyirikkan tentang islam..dalam islam mana ada pasal kereta terbang dengan rusa..hehehe..kalau buat pasal kapal terbang ok jugak..jangan cilap paham cucu2 ye..

da paham kan? itu sebenarnya.SAYANG CUCU-CUCU ATOK NI..ADA PAPE BAGI TAW ATOK YE..JANGAN SALAH PAHAM...MUAH3!

p/s : nak baca penulisan yang lebih serius..boleh ke mata LENSA
Comments
6 Comments

6 ulasan:

maisara majid berkata...

hehe :D

AiMaN berkata...

ecece..gelak2 pulak..

peni anani berkata...

hehehe.... fmly peni pun ade yang kawin cina... hehehe besh2

sya hassan berkata...

btol2..cik gebu sokong atok.. drpd iklan yg santa claus 2.. baek la iklan yg nie..

AiMaN berkata...

mekasih..hehehe..tp yg ni x lengkap la..kalau nak baca yang lengkap..ada di mata LENSA...tu pun blog atok

Tanpa Nama berkata...

cuba buat Iklan pasal seorang Islam masuk agama lain!! Tak boleh kan!! so hormat la perasaan orng lain!!! :P