Selasa, 9 November 2010

UNTUK KAWAN ATOK...hehehe

ni la kawan nenek tu..
cantik tuannya..terpaksa atok blurkan..
supaya orang lain x terpikat..hahaha

hype...atok disini..hehehe..hmmm...atok dapat berita sedey dari nenek..hehehe..nenek bagi taw kawan dia dipermainkan...huk3...terbatok atok mendengarnya..hahaha..

ala...adat bercinta..iye ke adat bercinta? hmm..meh nak citer kat cucu2 sekalian..macam mana perangai lelaki yakni spesis atok ni...

mula2..kami ni memang nakal..tapi ada jugak spesis yang baik..kadang2 masa duk lepak ngan kawan2 kat cafe or kedai makan, lalu berjalan di depan kami awek cun...macam kawan nenek ni la..mulalah kami bernakal-nakal..hehehe..nenek jangan marah taw..dialognya berbunyi begini

A : wah..cun giler awek tu ( sambil mata nak terkeluar)

Atok : perghhhhhh...hehehe

A : ngejah lalu..( adjust lam bahasa omputehnya)

B : kalau la aku dapat...best kot...wak main2 sudoh la...nak cari bini awal lagi..

Atok : x baik (sambil menundukkan pandangan)..hik3

A : ala..bukannya selalu..ngejah wak lolok (tipu) doh la..puan kat dunia ni kan ramai..boleh kita wak main..

hmm..begitu lah kisah kami bertiga bila lepak di kedai kopi...masing2 ada niat nak berkenalan dengan wanita cantik, tapi dengan hati yang ikhlas dan x ikhlas..ada ramai cucu2 atok kat luar sana sedang enak dibuai cinta (termasok atok pun)..tapi sejauh mana cucu meyakini kesetiaan dan kejujuran pasangan masing2??

atok ada sikit2 petua nak pilih teman istemewa dengan baik..terutamanya buat anak gadis..tp cukup la 1 ni je..buat anak gadis..kalau seseorang lelaki itu terlalu cepat menerima dan mengajak anda berkapel sesingkat 2 hari perkenalan..dan menjanjikan segalanya..berfikir lah 10 kali sebelum anda menerima tawaran tersebut..kerana orang lelaki agak cerewet memilih teman istimewa sebenarnya..kalau niat lelaki itu semata-mata untuk permainkan anda..maka dengan cepatlah dia menawarkan ganjaran jika berkapel dengannya..ini adalah realiti..x caye? tanya ayah dan ibu anda..mereka lebih arif sebenarnya kerna banyak pengalaman sebelum mereka decide untuk berkahwin...

dan kalau anda baru sahaja dikecewakan..ini penyelesaiannya..klik kat link ini..kat situ ada petua macam mana nak lupakan bekas kekasih hati..penikam jantong..hehehe

kadang2 orang lelaki ni jahat juga..sengaja mempraktikkan cara-cara memikat wanita dan cara menunjukkan kasih sayang yang ada dalam internet semata-mata nak menguji anda anak2 gadis..jadi jangan mudah cepat percaya..atok harap..cucu2 jangan la salah guna petua cinta yang atok bagi ni...jangan kecewakan orang lain..kelak anda dikecewakan...

1 lagi nak pesan..kalau boleh..jangan percaya kepada benda khurafat seperti mandi bunga walaupun anda dah dikecewakan 100 kali..sebab yang menentukan jodoh adalah ALLAH..jadi berdoalah pada ALLAH..kalau ada masalah boleh refer kat atok..pengerasnya ayam golek..hahaha..xde lah..free je..

ok la..itu je yang atok boleh ceritakan..bye2 cucu..miss u so0 much..mekasih sudi baca bebelan atok yang panjang berdepa ni..miss u..MMMMMMUAH !!


ni kawan2 nenek kat tempat dia belajar..
yang seramnya diorang nak cucuk2..eeee...
atok takot jarum.nenek selalu ugut nak cucuk2...nenek nakal !!
Comments
3 Comments

3 ulasan:

vampire's lovex berkata...

atOk !!

pehal laki jahat sgt wakakaka!

aufa berkata...

hmmm,...
lelaki...
unpredictable lah kan atok?

yaya toure berkata...

xsuke laki yg xpndai pjuk...adeeyh..