Khamis, 10 Mac 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA

HADIAH FULUS...TUNAI RM300

TARIKH TUTUP: 31 MARCH (11.59 MALAM)

contestrm300

tajuk gempak semacam je kan…hihihi..sebenarnya atok nak tido..tapi golek-golek, pusing-pusing mata xnk jugak terpejam..rupa-rupa nya atok belum buat lagi kewajiban sebelum tidur..

bukan gosok gigi, tapi..UPDATE BLOG!! hahaha..buat masa sekarang ni..atok dah jadi gian pulak..sebelum mata lepas wajib ada satu post..hohoho..xtaw la kenapa..ketagih kot..

lepas tu, atok pun teringat la yang atok pernah bookmark sebijik contest..iaitu : BOBIESTORY..: JOIN CONTEST AKU KAYA.... (sesapa nak join boleh la klik di tajuk entry tu)..nasib baik la atok dah bookmark..kalau x, xde idea la apa yang atok nak merapu malam ni..

oklah..ATOK NAK JOIN LA CONTEST : BOBIESTORY..: JOIN CONTEST AKU KAYA... yang syoknya..HADIAH TUNAI BENILAI RM300.00WOW

syaratnya :

1.jd kawan aku...hehehe macam paksa plak (klu nak jd ble, xnk jd pun ak tak paksa)

DAH…

image

2.pas tu letak aku di dlm bloglist mu...hahahaa lg kejam  (mudah nak rujuk siapa pemenang)

DAH

 image

3. letak header aku

letak dekat mana ni??? atok rasa macam letak kat sidebar kot..tapi atok up kan lagi..di entry pun atok letak jugak..

image

4. buat entry tajuk JOIN CONTEST AKU KAYA

DAH…ini la entrynya..

5.aku nak 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?

ini part paling best..hihihi..macam mana atok boleh tebaca blog ni? memula, atok blogwalking..dari blog ke blog..pusing-pusing entah macam mana tersesat ke blog BOBIESTORY ni..skali imbas macam xde benda yang “syok” je..pastu terus nak blah..

tetiba..opsssss…silap besar la klu atok blah dari blog ni..ada contest kot..dah la hadiahnya lumayan..tunai RM300..wow! banyak siot..terus atok bookmark kn blog si bobiedanbad..x pasti la kalau si tuan punya blog ni silap taip or what..tapi, atok yakin hadiahnya memang RM300.00 sebab dah lama atok perhatikan entry ni..tetap RM300.00..x berubah..

dah hari ini (10/3/2011 ; 2:20 AM), bantal busuk menjadi saksi bahawa atok sedang menaip entry ini untuk join contest BOBIESTORY..: JOIN CONTEST AKU KAYA... harap la dapat jadi kaya betoi2..hik3

6.tag satu kawan yg lain..

nak tag Nuratiqah Azmi..join la yep contest ni yep

7.jgn lupa paste url kat entri ini

KEJAP LAGI..jap ye..nak publish dulu entry ni..hihihi

*P/S : kepada yang lain..selemat menjoin skali..sklai lagi pesanan..kalau nak join klik di sini : BOBIESTORY..: JOIN CONTEST AKU KAYA.….atau pada gambar disidebar kanan dibawah..

*P/S : jangan lupa ke contest ni skali : Dunia Aku Ibu Muda: Ketagih join Contest atau GiveAway?

Comments
2 Comments

2 ulasan:

secantikmanis berkata...

aku dah kaya buat apa nak join contest nie...aku kan kaya... heheheh gurau je... perghhh hadiah bernilai rm300 tueeeeeeeeeeeee

Fleura berkata...

nak kaya jugakkkkkkkk


CARA2 MELAJUKAN BROADBAND ANDA YANG DAH HABIS LIMIT ATAUPON YANG LEMBAP"