Khamis, 24 Februari 2011

[GEMPAR] RON 97 NAIK HARGA AWAL MAC 2011, RON 95 AKAN NAIK LAGI.

haih..tiap bulan harga minyak naik..buat masa sekarang, harga RON97 ialah RM2.50 seliter dan RON95 ialah RM1.90 seliter..mahal sangat ke? macam murah je kan?

5sen

MURAH!!!..nak kene cepuk ke? atok cepuk sesapa cakap harga tu murah..apa punya manusia la cakap tu masih murah..masalahnya, bila harga minyak naik, harga barangan lain pun naik..apa yang sedihnya, harga barang keperluan asas seperti beras, tepung, barangan dapur pun akan turut naik mendadak..

tu belum kira makanan yang dah siap masak seperti kuih dan lauk-pauk harian..dah la biasiswa x naik-naik..yang buat pinjaman PTPTN lak makin terhimpit dan menyempit..yang sedih lagi, gaji kakitangan awan dan swasta tu takat tu je..x lama lagi jatuh miskin la rakyat malaysia..yang kaya bertambah kaya, yang miskin terus papa kedana..hmmm

ARTIKEL MENGENAI HARGA RON 97 & RON 95 AKAN NAIK : Ron 95 akan dinaikkan..

Comments
2 Comments

2 ulasan:

zacky ~786~ berkata...

2la psl.. hadoi... dunia2.. !!

sembang berkata...

pergolakan negara arab punya pasal nie..
terima jer la..
hehehehehehe..