Khamis, 24 Februari 2011

KEPUTUSAN PRK UM DAN SELURUH MALAYSIA AKAN DIBATALKAN

image

ini bukan lawak..ini yang atok jumpa dalam berita di UTUSAN MELOYA..saluran cerita lawak bodoh dan tiputamen rakyat malaysia..meh atok nak petik sikit..baca ye..

KUALA LUMPUR 23 Feb. - Persatuan Alumni Pemimpin Mahasiswa Aspirasi Malaysia mendakwa terdapat pencabulan demokrasi dalam memilih Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) bagi Pilihan Raya Kampus 2010/2011.

Sehubungan itu, persatuan tersebut yang terdiri daripada bekas-bekas MPP sejak 2000 hingga 2010, mendesak Kementerian Pengajian Tinggi membatalkan keputusan dan mengadakan semula pilihan raya kampus di semua IPT.

Dalam pada itu, Pengerusi Penggerak Mahasiswa UM, Mohd. Asri Zulkifli meminta tindakan tegas dikenakan terhadap Masturah Abu Bakar dan kumpulan promahasiswa kerana membelakangkan peraturan universiti.

BERITA PENUH : Pencabulan demokrasi pada pilihan MPP

hahaha..satu lawak yang x dapat nak dilupakan..selepas Naib Chanselor UM buat lawak bodoh, sekarang tiba giliran persatuan ntah apa-apa ni pulak..ada lagi yang x dapat terima kekalahan..nak tengok mahasiswa protes seluruh malaysia ke? kah..kah..kah..kalau jadi macam libya..atok xnk bertanggungjawab..

[UPDATE] KEPUTUSAN PILIHANRAYA KAMPUS 2010/2011 SELURUH MALAYSIA
KESAL DENGAN GHAUTH JASMON, NC UM BERKENAAN IBU MASTURAH
KEMENANGAN 11 CALON PRO-M UPM DIBATALKAN HEP
Comments
3 Comments

3 ulasan:

manggosteen berkata...

tahun ni memang nampak kebangkitan pro mahasiswa..moga tahun dpn ia berterusan..

pha is berkata...

dah kalah tu, kalah la... dok buat tak puas ati apa lagi... ish3...

ejulz berkata...

haHa.. macam-macam ada..

Jgn lupe singgah k.. :)

1 "Siapa student UNISEL kat sini???"

2 "Munajat Keampunan"

3 "Malam semalam ejulz mimpi ngeri!!!"