Khamis, 24 Februari 2011

[18SX] SIAPA KATA PEREMPUAN X SUKA SKODENG?!?!?!

awek melayu

dulu, atok ingat orang lelaki je yang suka skodeng ni..rupa-rupanya orang perempuan pun sama je..siapa yang x pernah skodeng, angkat keyborad..

haaa..semua dah pernah skodeng..kan? atok x cakap..cucu sendiri yang mengaku dan xnk angkat keyboard..tapi, atok x sangka la pulak orang perempuan suka skodeng..kah..kah..kah..

Huh!! teruk jugak orang perempuan ni ye….tengok la muka yang skodeng tu..da macam apa entah..hahaha..sorang ternganga, sorang lagi tersenyum sinis sambil mata terbeliak..hahaha

agak-agaknya, apa yang diorang nampak hah? hahaha..jom teka..nk? hik3…

Comments
8 Comments

8 ulasan:

apezs shah berkata...

atok saya xpernah skodeng hehe...

tq atok dah put me in bloglist..;)

Fadzli Amir berkata...

aku pun tak pernah skodeng la..tapi apakan daya, kat opis, tak mampu aku mngangkat keyboard tanpa ada alasan yg kukuh...kalu kat umah tu leh gak...hehhee...mungkin dia nampak hutan semak kot...hehhee

sicomot-comel berkata...

hahahhaa
sengal tu..
kaler ape ye??
haha

yana berkata...

skodeng ke tu? dia mcm cuak la..kawan dia berat sgtttt...haha

AiMaN berkata...

@yanaye ke? mcm susah nak caye je..bukan..pasti sebab lain..

AiMaN berkata...

@sicomot-comelkaler la apa pun..asal jangan berhutan gelap kehitaman dah..hahaha

Dim Benihana berkata...

dasyat betul dia skodeng...sampai reaksi muka macam tu pun xpasan

D i n berkata...

waw menarik~