Khamis, 6 Januari 2011

DEWI REMAJA : PATUTKAH?

HUH! bikin panas je..hahaha…tajuk pendek…lepas tu tanya soalan..apa punya entry nih..

atok pun xtaw apa DEWI REMAJA nih..tadi..masa atok duk syok menjaring internet dan “berjalan blog”..atok terserempak gambar ini..tengok la..hahaha

imageimage

kalau nak taw,,ini la NEELOFA..juara DEWI REMAJA 2010..manyak syok woo..dah bulat jadinya bebola mata keranjang atok ni..

STIM ATOK! cucu lelaki x stim ke? kah3…kalau x..sah2…x nk cakap..pegi check sekarang..mana x nya..orang SEKsi…huh! mengancam iman di dada…atok explore lagi..rupanya dewi remaja ni dah lama wujud..apa ketinggalan zaman atok nih..macam duk lam Gua Hira’ je..kah3…

ramai upenya pelakon n model yang tersembul keluar dari program ni…, Scha Al-Yahya, Rita Rudaini & Rozita Che Wan adalah produk-produk keluaran Dewi Remaja..wah HOT!

TAPI PATUTKAH DEWI REMAJA NI WUJUD?

x pernah pun orang tanya kn? yang orang tanya..siapa menang DEWI REMAJA tahun ni? si polan bt si polan..maka, perangainya, pakaian, malah aktivitinya cuba di TIRU anak gadis cucu atok..sedisnya..maka x hairan kalau ada cucu atok yang dulu camni…

image

dah transform nak jadi camni

image

yang best lagi..jadi camni….

image

bagus la tu…nampak segala lurah dan gunung..bila dirogol..salahkan lelaki..yang cucu duk kasi tengok kenapa? jantan mana x stim…hahaha..kalau dah stim..dalam belukar pun jadi..maka..

GADIS DITEMUI MATI BERBOGEL..

DATUK RAGOL CUCU

REMAJA DIROGOL BERGILIR-GILIR SELEPAS MENEMUI KENALAN DI INTERNET..

jangan salahkan lelaki dulu..cuba periksa cara pakaian..

bukan apa..sekadar mengingati dan menasihati cucu atok tersayang…

*maaf kepada model2..x sempat nk tutup muka..hahaha..

Comments
16 Comments

16 ulasan:

Novelgurl berkata...

whoa..daring giler pics..huhhu

YD berkata...

phewww -___-"

amirah berkata...

hehehe...baru membebel pasai ni pagi tadi..tengok!!tak pasai2 atok dahhhhhh...ish ish ish

fatin zulkifli berkata...

tak rasa Dewi Remaja ni merosakkan anak melayu kita ke?

efa nur berkata...

hahaha..xlayak jadi dewi remaja kalau mcm 2..kuikui
atok,jom singgah blog efa..ade gosip pasal atok.. :D

::wan fadhilah:: berkata...

kureng punya pompuan.. sebb dia, semua pun kena tempias gak.. ish3..

O'gosh berkata...

terbaik la atok

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

cunnyer ....putih gebu2

Saya Blogger TERENGGANU

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

ezzenurfarhani@blogspot.com berkata...

peh!! hehe..suke atok eh ..bg tau nenek t taw r..^_^

LilY berkata...

wowowo !
mabelessss atok nih...
ekekkekeke

tomatokering :) berkata...

haha ! atok dah tue jgn dok gatai g naa . :P

geekz36 berkata...

dewi remaja. idola remaja? memang idola yg terbaik, mai pakat ramai2 jadikan mereka idola. =)

Entry terbaru: Promosi! Akaun Hotfile 6 Bulan Rm20 Sahaja

amny.. berkata...

amboi atokk..
xmudah yeee...;))

Adam Haiqal berkata...

tp kan tok,bgimana plk kalau pompuan tu pakaian sopan pun,tetap dirogol?
sbg contoh,arwah suhaili yg prnh dirogol di dalam bus suatu masa dulu..bertudung sopan jgk...
kesimpulannya,nafsu manusia harini dah mcm binatang...
keda2 gender memainkan peranan...:)

Adam Haiqal berkata...

*KEDUA2

fauzibest5 berkata...

atok baikkan??x rogol2 kan?hehehe