Khamis, 6 Januari 2011

MENTERI ROGOL AMAH part3 [ BUKTI SALINAN LAPORAN ]

ha…x taaaaaaw sape buat…masuk jail la sapa rogol orang nih..x caye? meh baca berita ni dulu..yang ni atok petik kt berita harian (6.1.2011)

Bapa tiri kena 18 tahun, sebat 6 kali

AYER KEROH: Seorang pengawal keselamatan dihukum penjara 18 tahun dan enam sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas mengaku bersalah merogol dan mencabul anak tirinya berusia sembilan tahun pada 2008 dan tahun lalu.

Tertuduh berusia 52 tahun itu didakwa merogol mangsa di kediaman mereka dekat sini, pada penghujung 2008, kira-kira jam 2 pagi, manakala perbuatan mencabul didakwa berlaku di tempat sama, pada pertengahan November 2010, pada kira-kira jam 4 petang.

Dia didakwa mengikut Seksyen 376 dan Seksyen 354, Kanun Keseksaan masing-masing atas tuduhan merogol dan mencabul.

kan dah cakap..tapi kalau MENTERI ROGOL AMAH camne? agak2 ada siasatan dan dakwaan x? JOM BACA LAPORAN PENUH KAT GAMBAR BAWAH NI..jeng…jeng….jeng…

 

imageimageimage

GAMBAR TU MEMANG KECIK…KALAU NAK BACA KIL LA SAYANG OII..

tapi yang pelik lagi menghairankan…camne la orang ramai leh buat cerita kedai kopi yang menteri tuurrrrrr yang buat onar? hahahaha…tuan yang conteng laporan ni mungkin lupa..kalau cucu besarkan gambar laporan tu…masih nampak lagi nama menteri tu..kui3…KANTOI!

x caye? tengok la….

image

NAMPAK X? KALAU X NAMPAK..ALAMAK NAK MAMPUS..hahaha

ni pulak adalah kenyataan rasmi oleh badan NGO Indonesia, 'Migrant Care' yang bertanggungjawab menjaga kebajikan pembantu-pembantu rumah dari Indonesia berkaitan isu ini...

image

amacam? dah puas hati? tapi macam mana pulak dengan penafian RAIS YATIM semalam? hurmmm….pelik!

Comments
3 Comments

3 ulasan:

forever love berkata...

sy ada baca email yg menteri tue mmg rogol amah..xtaw la rogol or rela...haha

SoutulMujahid berkata...

uikks.. betol ke ni??? benda2 mcm ni boleh dibuat2. dapat mana ni??

amirah berkata...

ha...ha...x tauuuu sape buat..