Sabtu, 13 November 2010

TAMBAH FOLLOWER DENGAN CEPAT


tadi selepas sembahyang maghbrib atok tido..atok bermimpi..hehehe...takot jugak jadinya..terus tersedar dan mendap laptop..patu ternampak la satu entry menyentuh kalbu atok...ape tu? apa yang penting?...apa la yang penting sangat ni? atok tengok2, baca2..upanya cucu ni nak tambah follower..jadi dengan kudrat yang ada..atok nak promote la blog cucu ni..lau sapa nk kenal..meh klik kat gambar blog cucu tu..ni atok snap sendiri ni..hehehe

cucu atok..pergi la melawat dia..dia pun dah kira otai lam blog..bermula sejak tahun 2006 lagi..entry pertamanya ialah sajer jer test..hehehe..pada 15 september 2006..lamanya...atok time tu duk main friendster lg..hehehe..otai jugak la cucu atok yg sorang ni..cuma sikit je followernya..jadi, cucu2 atok yang lain, sebagai menghormati entry atok ni..PERGI MELAWAT BLOG DIA SEKARANG!!hehehe..bukan pe..kesian...atok xleh tgk cucu sedey..sayang cucu2...mmmmmuah!

p/s : buat cucu2..atok ada bagi petua nak jd blogger yang berjaya kan..hehehe..tajuknya..APA YANG BLOGGER PATUT TAHU...cucu tengok2 la..lau boley praktik..jalan atau tidak..itu kuasa tuhan..babai2....
Comments
7 Comments

7 ulasan:

zianazone berkata...

hahaha alamak aii atok ni..wat malu cu jer tau huhuhu...tapi maceh manyak2 ekk t0k..tak sangka plak tk nak tolong cu gini..

sebenarnya cu mmg dah lama buat blog..dulu buat blog suka2 jer..kalau tok dengan kawan2 lain nak tahu nuffnang dengan follower tu baru 2 atau 3 bulan jer cu buat..sejak tahun 2006 cu buat blg..cu type jer pape cite cu..tak tpikir nak buat benda2 gitu pun..skrg ni baru lah nak buat..sebab itu lah :))...

so kawan2..apa yg penting kejesama :P..maceh t0k :D

AiMaN berkata...

sama2...xde pape yg perlu atok ekslusif kan untuk blog atok ni..sebab atok nak semua dapat rasa bestnya ber"follower" ngn atok..hehehe

zianazone berkata...

hahaha tu lah pasal..udah rase best nya pun tok yehaa..entry baru yg tok tambah pun dah tgk gak..

yuyuEyuSof berkata...

sygnyee atok kat cucu dye. hehe

AiMaN berkata...

iye la..sape x sayang cucu? tol x?hehehe

O'gosh berkata...

kalau sayang...kena la promote blog2 cucu2 len jugak...baru adil....kan..kan..kan....huuu

http://simplyakuogosh.blogspot.com

AiMaN berkata...

@O'gosh OK JE CUCU...hehehe..nanti la atok buat ye..