Isnin, 22 November 2010

SAMA TAPI TAK SERUPA..

entry atok kali ni bukan pasal suh cari benda yang berbeza dari 2 gambar yang nampak seakan sama..tapi tentang tarikh lahir..cucu2 nak taw x? petang semalam…lepas atok pusing2 kat blog cucu2 atok..atok ada jumpa 1 benda yang menarik..nak taw pe??
ada 2 insan berkongsi besday yang sama..SWEETNYA..kah3..ye ke sweet? x rasa pape pun..hahaha..sebab bukan besday atok kot..dua insan tersebut ialah


dua cucu atok ni kongsi tarikh lahir yang sama..iaitu pada 20/11/…tapi taun…rasanya x sama..hahaha..yang tu atok x check pulak..atok ni bukannya jenis suka mengendap orang mandi…pape pun..skali lagi atok nak ucapkan..
SELAMAT MENYAMBUT
HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN
p/s : macam mana sambut tahun ni PENI ngn FINA? memberansangkan x?hahaha
Comments
4 Comments

4 ulasan:

peni anani berkata...

thanks atok.. hehehe.. muah.. wakaka...
uiikk atok... broadband wat hal r tak bape leh on9 geram tol

AiMaN berkata...

peni : sama2...buang je la broadband tu..pakai streamyx..hik3

Fina Anastasia berkata...

maceh atok..hehe..mana da sambutan2 nie..huhu..g dinner ngan family je.. ;D

AiMaN berkata...

sama2..hehehe..bgus la...